Toon posts:

2 Muizen op 1 PC ?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nu 2 beeldschermen op mijn PC heb lijkt het me handig om ook 2 muizen aan te sluiten zodat we met ze 2'en tegelijk kunnen Internetten op de zelfde PC.

Nu heb ik er 2 aangesloten (1 serieele en 1 PS2) maart ik heb maar 1 "pijltje" die met alle 2 de muizen kan worden aangestuurd maar..... Hoe krijg ik 2 pijltjes ??? :)

Ik heb Windows ME maar kan Win98 er ook weer opzetten :)

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Tis al eens eerder geweest, maar kan het niet zo snel vinden.
D8 dat het niet kon, maar weet het niet zeker meer.

Als je dan met zijn 2-en wil webben, waarom knutsel je niet effe een systeempje in elkaar.
Ben je klaar, denk namelijk dat het niet echt vlot zal gaan, om met zijn 2-en op 1 PC te webben.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

kan niet

Verwijderd

Kan nooit ! Als de ene muis naar links wil en de andere krijgt het commando naar rechts...wie moet er dan winnen en waarom ?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Uhm....
tiethoff... dat kan wel, met 2 muizen 1 pijltje besturen...
als de ene naar rechts gaat en de ander naar links staat hij (ongeveer) stil...
Maar dat wilt hij juist niet...

Zover ik weet is 2 pijltjes hebben onmogelijk

Oh ja... helemaal lachen is het als je met 4 muizen tegelijk gaat lopen kloten :) (4 usb muizen, was wel lachen toen we dat deden)

Verwijderd

in DOS kon dit wel :P :P

lekker settlers 1 met z'n tweeen op de SX25 spelen, splitscreen & 2 muizen :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:00
ik heb ook altijd twee muizen maar twee pijltjes krijg ik tot op heden ook nog niet
maar je zou ff goed en lang op tucows kunnen rondwandelen daar hebben z wel vaker wazige software !

.

Verwijderd

Het is mogelijk, je moet er alleen een speciaal kaartje voor hebben
zal is effe zoeken

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:49
met 2 muizen 1 pijltje besturen kan. (bv. 1 ps2 muis, en 1 serieel) maar 2 pijltjes kan niet.

Verwijderd

Zoek eens op www.winfiles.com
Daar kom je ook de meest bijzondere dingen tegen. Dus wie weet staat zoiets er tussen.

Verwijderd

het kan WEL
Heb het weleens gelezen in een C!T of ander computerblad, heb alleen geen flauw idee meer hoe, volgens mij met een speciaal kaartje en wat software. Alleen hoe dat gaat met dualmonitor weet ik niet, dan moet volgens mij Windows het van nature ook nog ondersteunen, in elk geval als je met 2 monitoren 2x windhoos draait in feite. duzzja, wordt lastig...

Verwijderd

Ja, wat titan heeft gelezen heb ik ook gelezen, en dat bedoelde ik ook bij m'n vorige posting, het is een apart kaartje, wat de zooi regelt

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57
Dit is een PCI kaartje waar je een extra monitor aan kan hangen, en er zitten 2 extra ps/2 poorten op, dus dan kun je wel met z'n tweeen op 1 pc werken
Pagina: 1