play-asia.com

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Topicstarter
Hoi,
Ik hoorde laatst iemand over de site www.play-asia.com. Het is een site die zowel pc als console spellen verkoopt, zowel in dat land als naar het buitenland. Ik ben eens rond gaan kijken, en je komt dan dingen als SC: Double Agent tegen voor rond de 30 euro inclusief verzendkosten, terwijl ik hem in Nederland voor rond de 45 euro zie (ex verzendkosten). Hoewel ze lang niet alle spellen hebben, hebben ze het merendeel van EA, THQ, en nog een paar grote ontwikkelaars. Ik vroeg me af of er mensen waren met ervaring met deze webshop. Bij consoles zit je natuurlijk altijd met regioprotection, maar die staat er in ieder geval goed bij aangegeven, als die erop zit. Verder koop je spellen natuurlijk voor een deel ook gewoon om de ontwikkelaar te supporten, is het nou zo dat hier twijfels over zijn bij deze shop (zoals bijvoorbeeld allofmp3.com)? Kortom, iemand ervaring? Zijn het een stelletje oplichters of een goed en betrouwbaar alternatief voor Nederlandse webwinkels? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
google er eens op, genoeg info te vinden...
"zoek en gij zult vinden" (want dat blijkt niet uit je start post dat je dat gedaan hebt)

meestal klachten over lange levertijd enzo
ook de shopsurvey mss al eens doorplozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wow je hebt niet echt gezocht he |:(

Maar dit word gezien als een zéér betrouwbare webshop!!!!! guaranteed....

als je echt veel info erover wil hebben moet je even zoeken op GoT (met name spielerei: ps3 topic en xbox360 topic :+ )

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Een goed en betrouwbaar alternatief voor Nederlandse webwinkels, ik doe er al een tijdje prettig zaken mee ;)

Zeer snelle, nette en accurate support, goede inhoudelijke vakkennis. Het enige risico wat je loopt is dat de douane je pakketje tegenkomt en besluit er invoerheffing over te gaan rekenen. Dat kost dan rond de 10 euro en minimaal een week vertraging. Dus: hele goede betrouwbare toko als je niet ondubbelzinnig haast hebt :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij is het een prima shop, groot vooral.
Mijn enige ervaring is dat ik een hoesje voor mn Nintendo Ds Lite wilde kopen. Toen ik bestelde stond er dat ie binnen 10 dagen hier zou zijn. Na die 10 dagen werd dat verlengt met een week. Daarna, na een boze mail van mij, werd ie op 'backordered' gezet. Heb mn betaling laten terugstorten, wat overigens geen enkel probleem was, naar mn paypal account. Ondanks dat ik mn product niet kreeg ben ik wel tevreden over de support. Mails werden snel behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

Topicstarter
Goed, dus betrouwbaarheid is goed, maar de betrouwbaarheid van allofmp3.com is ook goed (voorbeeldje hè). Maar krijgen de makers wel wat ze verdienen, hoe zit dat? Ik neem aan dat in Nederland niet zomaar 15 euro als marge wordt genomen. Dus wordt heel Europa op dat punt gewoon afgezet? Want als ik een spel snel wil hebben zou ik hem ook kunnen downloaden, maar kopen doe je juist om de maker te supporten...

-edit-
Ik heb de shopsurvey al eens bekeken hoor :) Maargoed, mss is dat uit de SP niet duidelijk genoeg geworden, maar ik ben meer op zoek naar hoe het zit met de gamemakers. Vanwaar dat grote verschil, zoals boven in deze reply dus :)

[ Voor 72% gewijzigd door pat42 op 14-11-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Games zijn in Azie goedkoper, vandaar die importheffing die je formeel moet betalen als je via P-A importeert.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

Topicstarter
Ok, bedankt :)
Was vooral benieuwd naar de reden voor het prijsverschil, en of ik me wel of niet schuldig hoef te voelen als ik daar koop :P Ga het zeker eens uitproberen dus.
Wat zou de wereld er toch mooi uitzien als je in Nederland ook gewoon voor een acceptabele prijs games kan kopen...
* pat42 droomt lekker door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

curry684 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:21:
Games zijn in Azie goedkoper, vandaar die importheffing die je formeel moet betalen als je via P-A importeert.
En als je vraagt of ze het als "gift" versturen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Mijn game is gisteren verstuurd, zou ik 'm deze week dan nog binnenkrijgen wanneer de douane 'm niet onderschept? (waar ik niet vanuit ga want hij zit in een bubbeltjesenvelop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-10 12:56
Kwestie van zelf even beter zoeken. Deze gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.