Toon posts:

windows x64 pro taal probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey tweakers,

ik heb onlangs een versie van windows xp pro X64 geinstaleerd, alleen die is in het frans.. :P niet echt mijn taal. Nu was ik opzoek naar een nederlands taalpakket voor de windows xp x64 versie, maar ik kon hem nergens vinden.. ? zijn die er nog niet?

Alvast bedankt :)

• Giga_Bjorn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
Mag aannemen dat je het over Windows XP Pro x64 heb. Bij mij weten is er geen NL versie hier van. Microsoft heeft wel Multilingual User Interface (MUI) CD's heeft, maar dan moet je een Engelse versie hebben maar of deze cd's ook op een Pro x64 versie werken weet ik niet.

Ik zit niet links, ik zit niet rechts, ik zit recht achter voor mijn pc.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de verwarring maar hij is toch engels... (er was automatisch een frans taalpakket geinstaleerd) ik heb ff gelezen over dat mui en volgens mij moet dat er in het nederlands zijn.. maar ik kan het niet vinde.. :(

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Het is er niet in het nederlands. Alleen de grote talen.. Dus ik geef je zoektocht weinig hoop.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een MUI versie is - op dit moment en voor XP - alleen nog maar beschikbaar voor klanten die een volume licensing contract hebben, als je die hebt moet je even contact opnemen met de ICT afdeling van jouw organisatie en die kunnen je dan van de juiste MUI install voorzien.

Heb je die niet, dan vraag je feitelijk naar iets wat illegaal is op GoT en dus heeft dit topic verder ook geen zin.

Dit topic is gesloten.