Hallo,
Ik zit met hetvolgende ambetante probleem. Ik heb een ASP (classic ASP) pagina waar ik verschillende prijzen moet ingeven. Deze prijzen kunnen tevens ook bestaan uit komma getallen. Wanneer ik in 1 van de velden waar ik een prijs moet ingeven een getal plaats van 0.15 dan wordt dit als 15 in mijn database weg geschreven. Wanneer ik bv 0,15 ingeef, dan wordt dit als 0,15 weggeschreven in mijn database. Nu is mijn vraag, is er een manier hoe ik dit kan oplossen dat wanneer ik 0.15 zet dit ook zo in mijn database wordt weggeschreven
Ik heb al geprobeerd om op de plaats waar ik mijn gegevens in mijn database zet de session.LCID te zetten op 1013 , dit omdat in de US ze een decimale punt gebruiken maar dit wilde niet helpen.
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
Mvg
Ik zit met hetvolgende ambetante probleem. Ik heb een ASP (classic ASP) pagina waar ik verschillende prijzen moet ingeven. Deze prijzen kunnen tevens ook bestaan uit komma getallen. Wanneer ik in 1 van de velden waar ik een prijs moet ingeven een getal plaats van 0.15 dan wordt dit als 15 in mijn database weg geschreven. Wanneer ik bv 0,15 ingeef, dan wordt dit als 0,15 weggeschreven in mijn database. Nu is mijn vraag, is er een manier hoe ik dit kan oplossen dat wanneer ik 0.15 zet dit ook zo in mijn database wordt weggeschreven
Ik heb al geprobeerd om op de plaats waar ik mijn gegevens in mijn database zet de session.LCID te zetten op 1013 , dit omdat in de US ze een decimale punt gebruiken maar dit wilde niet helpen.
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
Mvg
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| If (CStr(Request("MM_insert")) = "frmProductInvoer") Then
If (Not MM_abortEdit) Then
session.LCID = 1033
' execute the insert
Dim MM_editCmd
Set MM_editCmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
MM_editCmd.ActiveConnection = MM_connectionWiber_STRING
MM_editCmd.CommandText = "INSERT INTO tblProducten (pCode, pNaam, pTechFiche, kCode, pUitPr, pInPr, pDptPr, pOaPr, pArbPr, pGroep) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?)"
MM_editCmd.Prepared = true
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param1", 202, 1, 50, Request.Form("pCode")) ' adVarWChar
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param2", 202, 1, 500, Request.Form("pNaam")) ' adVarWChar
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param3", 202, 1, 2500, Request.Form("pTechFiche")) ' adVarWChar
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param4", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("kCode"), Request.Form("kCode"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param5", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("pUitPr"), Request.Form("pUitPr"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param6", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("pInPr"), Request.Form("pInPr"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param7", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("pDptPr"), Request.Form("pDptPr"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param8", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("pOaPr"), Request.Form("pOaPr"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param9", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("pArbPr"), Request.Form("pArbPr"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Parameters.Append MM_editCmd.CreateParameter("param10", 5, 1, -1, MM_IIF(Request.Form("pGroep"), Request.Form("pGroep"), null)) ' adDouble
MM_editCmd.Execute
MM_editCmd.ActiveConnection.Close |