Afgelopen middag heb ik een REL Q150E gekocht. Deze heb ik aangesloten op de SUB1 uitgang van mijn NAD T743v2 versterker. In het menu heb ik subwoofer op ON gezet. De sub is verbonden met een subwooferkabel op de 0db LO LEVEL ingang ervan.
Uiteraard heb ik daarna meteen een CD'tje aangezet om de sub te testen, maar helaas doet deze het niet. Heb de sub ook direct op de subwoofer out van mijn DVD speler gehangen (NAD T524) en doet het daarop ook niet.
Als laatste heb ik mijn iPod (met een gewone jack-->rca kabel) aangesloten op de sub, en daarmee geeft hij wel bas (puur om de sub te testen dus). De sub doet het dus wel.
Wat doe ik fout? Ik ben al een uur bezig maar krijg het maar niet aan de praat!
Uiteraard heb ik daarna meteen een CD'tje aangezet om de sub te testen, maar helaas doet deze het niet. Heb de sub ook direct op de subwoofer out van mijn DVD speler gehangen (NAD T524) en doet het daarop ook niet.
Als laatste heb ik mijn iPod (met een gewone jack-->rca kabel) aangesloten op de sub, en daarmee geeft hij wel bas (puur om de sub te testen dus). De sub doet het dus wel.
Wat doe ik fout? Ik ben al een uur bezig maar krijg het maar niet aan de praat!
Remember when sex was safe and flying was dangerous