Zal 300 watt wel genoeg voor zo'n systeem zijn en moet er nog extra ventilatoren erop of een andere op de cpu?
Want wil hem latere tijd wellicht overclocken.
Heeft iemand hier al info voor hoe ver de cpu kan?
Whatever.
Verwijderd
Verwijderd
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Toch verdacht hoeveel mensen problemen melden met AMD systemen op deze forums...Op donderdag 01 februari 2001 02:09 schreef Mastermind het volgende:
Geld over ofzo? waarom geen AMD 1,2GHz voor zelfs minder geld?
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Mischien omdat de meeste mensen die deze fora bezoeken AMD systemen kopenOp donderdag 01 februari 2001 06:09 schreef Dawai het volgende:
[..]
Toch verdacht hoeveel mensen problemen melden met AMD systemen op deze forums...
Inderdaad, denk dat ik toch maar voor een PIII ga in m'n nieuw systeem, geen zooi met VIA, afbrokkelende cores of monsterkoelers >:)>:)>:)Op donderdag 01 februari 2001 10:32 schreef Jabba het volgende:
Ja mooi systeem toch? en ik zie hier zoveel AMD probs dat een intel nog niet eens zo verkeerd is. knal er gewoon een goeide vid kaart in en dan mogen al die 1,2g amd mensen nog proberen om je voorbij te gaan.
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()