xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Sja.. kun je gewoon anders es een plaatje posten met hoe het eruit 'hoort' te zien? Maar goed, misschien moet je proberen het geheel te 'flattenen'. Dan maakt ie van alles in het verloop losse kleurvlakjes en met wat geluk kun je dan ook aangeven iets als 'preserve spot-colors'.
Edit, ik weet niet wat voor een textiel, maar zijn zat offsetprinters voor doek (vlaggen etc) te vinden die gewoon CMYK drukken met eventueel extra kleurgangen.
Edit, ik weet niet wat voor een textiel, maar zijn zat offsetprinters voor doek (vlaggen etc) te vinden die gewoon CMYK drukken met eventueel extra kleurgangen.
[ Voor 22% gewijzigd door OzBoz op 14-11-2006 21:34 ]
vanwege bedrijfsgeheim enzo mag ik dat niet posten, gaat om een ontwerp van een grote sportkleding fabrikant welke nog niet op de markt is 
maar ehm, conclusie:
illustrator kan geen blurs van gradients waarin 2 spotcolors zitten, outputten als spot color
oplossing; 1 spot color blurren, daaroverheen een blend zetten van 100% naar 0% opacity en klaar is phusebox
maar ehm, conclusie:
illustrator kan geen blurs van gradients waarin 2 spotcolors zitten, outputten als spot color
oplossing; 1 spot color blurren, daaroverheen een blend zetten van 100% naar 0% opacity en klaar is phusebox
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing