Simpel website blokprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Hey Allemaal,

Inleiding:
Momenteel werk ik vanuit thuis en zit ik heel de dag achter dezelfde PC als waar World of Warcraft op draait. Je snapt het al, de verleiding is te groot. Nu heb ik al de parental control van Blizzard op mijn account laten zetten en het wachtwoord op papier in de kluis gelegt.
Dus overdag onmogelijk WoW spelen, maar dan rest nog het internet. Heel de dag lees ik fora, kijk ik movies, maak ik talentbuilds, zoek ik naar mods, etc. etc.
Het klinkt heel zielig, maar ik kan me gewoon niet in bedwang houden.

Wat zoek ik:
Ik zoek een simpel programma wat op een door mij op te geven tijdstip door mij opgegeven websites blokkeerd. Dit kan zijn op URL en op trefwoorden (warcraft, wow, etc.).
Deze instellingen moeten dan ook beveiligd kunnen worden met wachtwoord.

Let wel:
Ik ben echt al een tijd op zoek naar een dergelijk programma, maar het is onvindbaar.
Programma`s die ik vond en me wel goed leken hielpen mijn hele systeem om zeep, gevolgd 2x format C:. Het programma moet dus simpel en systeem vriendelijk werken en alleen internet blokkeren, dus niet het gehele systeem traag maken.

Wie heeft er een goed programma?

*mocht echt niemand het weten, ga ik vandaag nog programmeren want dan hebben we een gat in de markt.

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-07 11:49
Misschien is een curcus beter voor je :P

Pak een andere pc zonder wow en zorg er zelf voor dat je gewoon met je werk bezig bent :S

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:43
Ik, als niet programmeur zijnde, zou 2 hosts files aanmaken en deze met behulp van de taakplanner wisselen.

1 host file met geblokkeerde websites die naar 127.0.0.1 verwijzen en 1 zonder de geblokkeerde websites :)

Je vindt de hosts file in c:\windows\system32\drivers\etc\

Misschien kun je er wat mee :)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 09:15

Xof

Volgens mij kunnen routers dit tegenwoordig toch ook? Websites filteren met bepaalde woorden erin.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kun je niet een taak in de queue zetten die de HOSTS file overschrijft en dan jezelf geen admin rechten geven? :P

update: te laat ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Agent-X op 14-11-2006 14:23 ]

Verwijderd

Een beveiliging heeft totaal geen zin tenzij iemand anders het voor je instelt.
als het echt te gek wordt kun je hier nog eens gaan kijken http://www.smithandjones.nl/frameset.htm?page=/gaming.htm

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 14:22 ]

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Welke oplossing je ook bedenkt, jij bent degene die de software installeert, de wachtwoorden instelt,etc...

Call me stupid, maar die beperkingen kan je dan toch ook net zo makkelijk weer ongedaan maken :?
:w m3gA

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 14:39

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zo'n programma ken ik helaas niet, maar wat dacht je ervan om ander werk te zoeken wat je wél leuk genoeg vind?

No offense, maar het lijkt iets wat tussen je oren zit, en een wachtwoord ken je op een gegeven moment ook uit je hoofd. Als je werk interessant genoeg is dan zit je niet zoveel aan WoW... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

netnanny?

http://www.netnanny.com/

[ Voor 60% gewijzigd door LuCarD op 14-11-2006 14:30 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Je staat 's morgens op, maakt je klaar en gaat naar je bureau. Aldaar trek je de netwerk-stekker eruit, werkt 8u en stopt de stekker er terug in.

Voila, problem solved. 8)

• Predje
Fire69 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:30:
Je staat 's morgens op, maakt je klaar en gaat naar je bureau. Aldaar trek je de netwerk-stekker eruit, werkt 8u en stopt de stekker er terug in.

Voila, problem solved. 8)
Moet op internet zijn i.v.m werk.

• Predje
Rowdy.nl schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:27:
Zo'n programma ken ik helaas niet, maar wat dacht je ervan om ander werk te zoeken wat je wél leuk genoeg vind?

No offense, maar het lijkt iets wat tussen je oren zit, en een wachtwoord ken je op een gegeven moment ook uit je hoofd. Als je werk interessant genoeg is dan zit je niet zoveel aan WoW... ;)
Werk vind ik leuk, wow veel leuker.

• Predje
GH45T schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:
Ik, als niet programmeur zijnde, zou 2 hosts files aanmaken en deze met behulp van de taakplanner wisselen.

1 host file met geblokkeerde websites die naar 127.0.0.1 verwijzen en 1 zonder de geblokkeerde websites :)

Je vindt de hosts file in c:\windows\system32\drivers\etc\

Misschien kun je er wat mee :)
goed idee, zal eens gaan kijken!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Mja, Google of de GoT search zou ik niet blokkeren, daar valt meer dan genoeg software te vinden. Ik stel je dan ook voor om daar eerst eens rond te kijken alvoor je een topic opent, zoals ook de bedoeling is voor je een topic opent. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.