Nieuw Chello abonnement: Chello Power

Pagina: 1
Acties:

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 21:15

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Gelezen op Chelloo.com

" Met ingang van woensdag 15 november introduceert UPC chello power.

chello power is een nieuw en zeer concurrerend chello product. chello power kost slechts € 39,95 p/m en heeft een download snelheid van 6 Mbps en een upload snelheid van 1,5 Mbps.
Door de introductie van chello power vervalt chello classic. Dit product kan vanaf 15 november niet meer worden verkocht aan nieuwe klanten. Bestaande chello classic klanten behouden gewoon chello classic en worden NIET gedwongen over te stappen. Ook bij een verhuizing behoudt de klant chello classic. Voor hen verandert er dus niks! "

Ben benieuwd wat er nog meer gaat veranderen. :)

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:13
Note, dit bovenstaande staat bij aankondigingen van UPC medewerkers, en is dus GEEN gerucht.

linkje

Ik vind het een rare stap dat ze classic tussen dit abbonement en extreme uithalen. Daarom verwacht ik ook dat er wel een nieuw abbonement komt om het gat op te vullen.

[ Voor 34% gewijzigd door feelthepower op 14-11-2006 13:58 ]

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:07
hmm jaja dus Chello Classic behouden hun abo :) van 1mbit up en een goedkoper nieuw abo krijgt 1.5mbit up ....rare jongens die upc'ers . Ik vind dat ze dan ook wel wat mogen doen aan Extreme als ze dan toch bezig zijn :9

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• feelthepower
spyros schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:00:
Ik vind dat ze dan ook wel wat mogen doen aan Extreme als ze dan toch bezig zijn :9
Jajah, 50 euro goedkoper, en dubbel zo snel zeker...
Ain't gonna happen denk ik. Wat vind jij dat dat ze moeten doen aan het abbo?

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:07
O p zn minste 3mbit up realiseren :) omdat het abo eronder nu net iets minder heeft dan een veel duurder abo. Echt veel ruimte qua services of andere verbeteringen is er niet imo. Tja of goedkoper maken.

*Edit* :
ohja heb er nog wel 1..fatsoenlijke nieuwsgroepen

[ Voor 14% gewijzigd door FDMK op 14-11-2006 14:16 . Reden: ingeving O }: ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

Als er nieuwe voorwaarden komen (ook al zijn deze beter dan de oude) dan hebben klanten per direct het recht om het contract te ontbinden.
Als ze aan bestaande klanten de mogelijkheid geven om alles zo te laten vervalt dat recht op ontbinden op basis van veranderde voorwaarden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 14:20 ]

• feelthepower

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Zijn er al mensen overgestapt? Ik ben 5 minuten geleden overgestapt van classic naar power, dat scheelt weer 120 euro per jaar!

De uploadsnelheid is prima! 10 MB aan random data binnen 1 minuut uploaden is wel lekker. :)
ftp> put 10mb.bin
local: 10mb.bin remote: 10mb.bin
200 PORT command successful
150 Connecting to port 40423
226-File successfully transferred
226 58.908 seconds (measured here), 173.83 Kbytes per second
10485760 bytes sent in 58.22 secs (175.9 kB/s)
En weer down...
ftp> get 10mb.bin
local: 10mb.bin remote: 10mb.bin
200 PORT command successful
150-Connecting to port 59032
150 10240.0 kbytes to download
226-File successfully transferred
226 14.260 seconds (measured here), 0.70 Mbytes per second
10485760 bytes received in 14.34 secs (714.1 kB/s)

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2025

Shva

aka Jos_theboss

wtf waarom 2 mbit minder download :/

Verwijderd

Shva schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:49:
het kan ook zijn dat hij andere toepassingen aanhad zoals p2p clients en/of msn ofzo.
Ik heb zelf chello light (3mbit/1mbit) en ik vind chello power best interesant.
ff pappie lief aankijken..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 21:16
Titel edit.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 19:34
Raar eigenlijk dat het verschil zo gering is, slechts 7 euro, voor een verbinding die 2x zo snel is.
Ik heb zelf Light en dan een abbo op Tweaknews (7,95 euro), zit ook te twijfelen of ik niet voor Power ga. Maar aan de ander kant, dat het downloaden wat langzamer gaat dan met Power is neit zo erg, aangezien ik eigenlijk alleen download als ik de PC niet gebruik...

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Shva schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:49:
Wat is daar zo erg aan? Of ik nou download met 6 Mbit of 8 Mbit, dat maakt me niets uit. Anders gezegd: als ik een 700 MB ISO download op volle snelheid duurt dat nu 16 minuten ipv 12 minuten. So what? Dat verschil merk je amper... De upload met 50% omhoog vind ik veel aantrekkelijker.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En dan nog - niemand die nu chello Classic heeft gaat teruggezet worden in snelheid naar 6Mbit down.

Zo'n beslissing wordt gewoon gemaakt door marketing die een behoefte ziet voor een bepaald type product. Blijkbaar wordt geschat dat Classic een beetje nutteloos aan het worden was nu Extreme naar EUR 59.95 gezakt is, terwijl er een vrij groot gat zowel qua prijs als prestatie zat tussen Light en Classic. Door dan ook die upload te verhogen heb je een uniek product (1.5Mbit kun je met ADSL2+ alleen halen als je zowat naast de centrale woont). IMHO interessant ding.

Momenteel heb ik Extreme maar gebruik ik nauwelijks die 20Mbit down (de 2Mbit up daarentegen wel regelmatig volledig), dus ik ga het wel degelijk overwegen.

Oslik blyat! Oslik!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

ik las verkeerd

[ Voor 92% gewijzigd door Bergen op 24-11-2006 13:30 ]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Watskebeurt, ze zijn daar bij UPC even het pad kwijt. Ik zit een beetje op die chello site te kijken en zie ineens dat ze een nieuwe abbo vorm hebben.

Dat is op zich allemaal heel mooi natuurlijk en je betaalt 10 euro minder, en dan krijg je wat minder download snelheid. Dat begrijp ik allemaal best (plus wat hier boven al gezegd wordt over dat pakket misschien beter op de markt aansluit enz.) Maaaar wat ziet mijn oog waarom is mijn upload speed bijna een halve Mbps langzamer dan een chello power abbo??? Terwijl ik toch de gene ben die 10 euro meer betaald (das toch bijna 25 gulden)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Tja, dat is de keuze... 2 mbit meer downloadsnelheid of 0,5 mbit meer uploadsnelheid. Het verschil van 1,5 mbit vertaalt zich blijkbaar in 10 euro.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Tja nou ik blijf het heel erg raar vinden, als ze me na 6 / 7 jaar als nog willen weg jagen moeten ze vooral zo door gaan.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SithWarrior schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:48:
Tja nou ik blijf het heel erg raar vinden, als ze me na 6 / 7 jaar als nog willen weg jagen moeten ze vooral zo door gaan.
:?

Heb je nu dan ook maar iets minder dan wat je hiervoor had? Nee toch?

Als je chello Power een interessanter abonnement vindt, dan neem je die toch en hou je je EUR 10 per maand lekker...

Oslik blyat! Oslik!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Ik snap ook niet helemaal waar je je druk over maakt, er is toch helemaal niets veranderd aan jouw abonnement?

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

De verschillende vormen van abonnementen zit nu wel wat apart in mekaar. Ik gòk dat ze bij Extreme ook nog een aanpassing doen en ze daarna Classic-klanten een aanbod doen om òf naar een Extreme over te stappen, duurder dus, of naar Power, goedkoper, wellicht dat dit nog automatisch gaat ook, net als in het verleden, met Chello Plus, werd Classic, snelheid gelijk & prijs omlaag.

Magoed, dat is afwachten :) Het netwerk kan lekkere snelheden aan, dus misschien kunnen ze zich straks met Extreme echt gaan onderscheiden van de rest :9

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1