T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
hahahaa sjonge
weetje wat ut was hij werd best snel al op dubbelpost gezet met score van 0 terwijl het geen dubbelpost was (zulke mensen moeten geblokd worden lol ) en dat vond ik gewoon ff onzin. tja dat is mijn menig gewoon
daarna vloog ie heen en weer en daarom wou ik hem editen
maarja als je beetje leest is het zeker niet beledigend bedoel ofzo
wel beetje mierenneukerig van je hooooor
Dan wacht je toch even om te kijken wat er met je score gebeurd? Hij kan immers best nog wel omhoog gaan. Blijft ie naar jou mening te laag, meldt je het hierVerwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:35:
weetje wat ut was hij werd best snel al op dubbelpost gezet met score van 0 terwijl het geen dubbelpost was (zulke mensen moeten geblokd worden lol ) en dat vond ik gewoon ff onzin. tja dat is mijn menig gewoon
The devil is in the details.
Verwijderd
Ja oke maar ik had er de laatste paar keer al behoorlijk last van elke keer als er nieuws word gepost worden de reacties fethhh snel omlaag gemod en dan vooral de inhoudelijke post (naar mijn menig).RoD schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:37:
[...]
Dan wacht je toch even om te kijken wat er met je score gebeurd? Hij kan immers best nog wel omhoog gaan. Blijft ie naar jou mening te laag, meldt je het hier
Kan soms best frustrerend zijn omdat iedereen (bijna) op niveau +1 leest
^^Mee eens, mensen die in hun posts reageren op mods, krijgen van mij sowieso -1.Hahn schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:38:
Je moet als poster gewoon niet (in de post zelf) reageren op de moderaties, dat komt je post totaal niet ten goede. Als je het echt niet eens bent met moderaties dan maak je er desnoods een topic over.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Verwijderd
mwa kheb geen zin om te "zeiken" ofzo (op het forum helemaal)TheZoo schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:45:
[...]
^^Mee eens, mensen die in hun posts reageren op mods, krijgen van mij sowieso -1.
ik vond het gewoon dat ut grappig dat het zo snel veranderen op en neer
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 14:56 ]
Verwijderd
Het is gewoon dat zelfs in de FAQ staat aangegeven dat het niet gewenst is op de moderaties in te gaan in de reacties. Dat is niet voor niets, omdat het sowieso offtopic is, en dus de waarde van je post omlaag haalt. Het afdoen van je niet houden aan de regels (die er ook nog eens zijn omdat anderen zich storen aan reacties op moderatie) als 'gebrek aan humor' en 'mierenneukerig' interpreteer ik als weinig respect vor degenen die je hier proberen aan te geven hoe het werkt, en siert je niet .Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:55:
[...]
mwa kheb geen zin om te "zeiken" ofzo (op het forum helemaal)
ik vond het gewoon dat ut grappig dat het zo snel veranderen op en neermaaarja humor is soms ook ver te zoeken hier (als dit nou in regelmaat voorkwam dan oke)
Vandaar ook dit forum
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 15:13 ]
Ik ben dus een van degene die em omlaag heeft gemod, en wel om wat ik hierboven quote. Dat heeft niets met humor te maken, dat is gewoon off-topic en waanzinning not-done.[offtopic]
Echt er zijn mensen die alles naar beneden modden dit gaat toch echt over het bericht of ben ik nou zwaaar idioot. dit gebeurd de laatste dagen volgens mij wel vaker en is behoorlijk irritant. GRRRRR
edit: nu staat ie weer op 1
NOGEEN EDIT: MAAK ME GEK PFFF DAN WEER DUBBELPOST (echt van HUH) en daarna weer omhoog thx voor die gene.
Je moet gewoon helemaal niet op de moderatie reageren in je reactie, hoe frustrerend het ook lijkt. Goede reacties komen echt wel op hun pootjes terecht, en anders kaart je ze hier even aan.
En om dus concreet antwoord te geven op TS, imho is het dus niet aanvaardbaar. Meer dan 0 verdiend de post echt niet meer, helemaal door dat capslock gebruik. Dat de poster ervan zich er nu lacherig vanaf probeert te maken doet daar niets aan af.
Verwijderd
Vanwege het schreeuwerige neig ik zelf al meer naar de -1 Troll dan de 0.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 15:12 ]
Verwijderd
Er zijn echt verschillen.
HEYY K**** H**** dit komt schreeuwend over.
WOOOOOW DAT IS FETHH komt niet schreeuwend over
zit naar mijn idee toch best verschil in
Edit: in die post waar deze topic over gaat was het trouwens ook de bedoeling dat et schreeuwerig overkwam.... tis alleen niet negatief......
Owja en wie leest nou topics hardop
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 16:41 ]
De twee voorbeelden die je geeft hebben meer te maken met het onderscheid tussen schreeuwend schelden en gewoon schreeuwen
Verwijderd
Ten eerste tuurlijk begrijp ik wel dat het het leesgenot verpest voor tedere oogjes.....JHS schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:50:
CyberFreaked: Overmatig hoofdlettergebruik leidt tot een redelijke verstoring van het leesgenot. Het heeft als doel extra aandacht op een stuk tekst te vestigen op een oneigelijke manier, daar hebben we namelijk dit soort middelen voor. Vandaar dat dat als ongewenst wordt gezien. Maar ook een halve post in bold zetten, bijvoorbeeld, is niet direct gewenst. Dit wederom wegens het verstoren van het leesgenoot.
De twee voorbeelden die je geeft hebben meer te maken met het onderscheid tussen schreeuwend schelden en gewoon schreeuwen. In de ene wordt door de hoofdletters op een oneigelijke manier aandacht gevestigd op een stuk tekst, in de ander wordt datzelfde gedaan en wordt er bovendien ook nog 's gescholden.
duhhhhh.
Maar om dit als schreeuwen te defineren (vooral de posters boven mij) whahahaha
Het heeft gewoon te maken met het uiterlijk van de site.... en bla die bla en lees gemak
Echter word in mijn post maar 1 regel gebruik (MAAK ME GEKKKKK) pfff
Owja en euh GRRRRRR om er nadruk op te legge.
ik type niet eeen heel stuk tekst met hoofdletters.
Verder zegt een andere dat ik niet respect vol ben. omdat ik zeg mierenneuker..
Ok lees ff me eerste post in deze topic is dat respectloos bedoelt???????
(daarnaast vind ik dat iemand respect moet verdienen maar dat er dan ff niet toe
Ik weet nu wel dat ik niet moet zeuren over die puntjes in een nieuwsbericht.... Dat wist ik al in begin van post.
Daarnaast is ut de eerste keer pffff (als ik het in elke post doe oke dan mag ut).
Er word niet eens pm gestuurd ofzo
Naar mijn idee word er dan echt wel van een mug een olifant gemaakt. (zo ging dat spreekwoord toch
Ik kan hierop nog heel veel zegge maar doe er maar slotje op ofzo want pfff hahaha (sommige mensen in tweakers zijn niet mijn types ofzo).
Ook dit getuigt weer van weinig respect. Volgens mij hebben verschillende mensen hier op een serieuze manier geprobeerd jou het een en ander uit te leggen. Als je het niet eens bent kun je met argumenten komen, alhoewel dat in dit geval erg moeilijk wordt. Je bent aan een aantal regels gebonden als je wilt posten op Tweakers, en als je je daar niet aan wilt houden: post dan niet, maar ga niet om een slotje zeuren...Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:04:
[...]Ik kan hierop nog heel veel zegge maar doe er maar slotje op ofzo want pfff hahaha (sommige mensen in tweakers zijn niet mijn types ofzo).
Verwijderd
en je gaat eerst maar respect verdienen.
en dat sommige tweakers niet mijn type zijn zeg ik omdat ik toch echt vind dat er hier naar mijn menig word gemiereneukt. en dat mag ik best zeggen.
Juist, dus als je daar nou eens mee begint, dan hoeven we de TS geen gelijk te geven.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:52:
en je gaat eerst maar respect verdienen.
Je kan zelf zeggen dat men de boel te serieus neemt, maar ik vraag mij af waarom je hier en op de FP zulke bullshitreacties plaatst. Is het dan geen zonde van je eigen tijd of zo?
Verwijderd
Het topic ging over die mod dingen.... dat is duidelijk.... en nu???
en waarom die bullshit reacties ik vind het best grappig (moet toch wat)
Zolang je maar wel respect voor ons hebt, dan is alles okidoki.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:02:
ik hoef geen respect van jullie....
Het topic ging over die mod dingen.... dat is duidelijk.... en nu???
en waarom die bullshit reacties ik vind het best grappig (moet toch wat)
mierenneukerig, GRRRRR, NOGEEN EDIT: MAAK ME GEK PFFF, WAHAHHAHAHA, WOOOOOW DAT IS FETHH etc. kan jij misschien normaal vinden maar komt vervelend over. Ik wil je dan ook verzoeken om je wat meer aan te passen aan de manier waarop we hier met elkaar communiceren.
FXDLS 'S&S edition'  

💀 memento mori 💀
Verwijderd
mierenneukerig is anders best normaal woord.botoo schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:34:
CyberFreaked, zoals JHS in "Reacties op moderaties in berichten" en Floppus hierboven al uitleggen is er een vorm van nettiquette die we graag op T.net/GoT terugzien.
mierenneukerig, GRRRRR, NOGEEN EDIT: MAAK ME GEK PFFF, WAHAHHAHAHA, WOOOOOW DAT IS FETHH etc. kan jij misschien normaal vinden maar komt vervelend over. Ik wil je dan ook verzoeken om je wat meer aan te passen aan de manier waarop we hier met elkaar communiceren.
WOOOOW DAT IS FETH is hier als voorbeeld genoemd.
maar punt is dat ik er op gewezen word dat ik geen melding moet maken in een post op een nieuwsbericht. ja ok DAT SNAP IK....... (al tig keer gezegt)....
@DexterBelgium | het gaat niet over dat mierekneukerige wat ik tegen jou zei in eerste post.
Dat is zeker niet beledigend bedoelt of wat dan ook...(vandaar ook dat clown gezichtje) en verder heb ik uitgelegd waarom ik het dee verder is erop gewezen dat ik dat niet moet doen en toen was ut klaar.... (naar mijn inziens)
Vervolgens beginnen er mensen over respect en dat het me geen reet kan schelen wat er gezegt word.......
Word er plots ook begonnen over hoofdletters
Verder word ik doorverwezen naar de FAQ (oh neeej hoofdletters) maarja dit was wel al duidelijk hoor poehé (in het begin al)
en dan komt er nog een dat ik wel respect naar jullie moet hebben
hehehe en ik ben ook niet van plan die lompe opmerkingen die je totaaal niet serieus moet nemen (wat blijkbaar totaal niet doordringt) van mij stop te zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 20:27 ]
Ik weet niet welk doel jij hebt, maar je bent de eerste die ik op dit forum direct verdenk van een 13-jarige te zijn die voor het eerst tijdens een tussenuur op het internet komt.... een soort die 10 jaar terug al verdween en ik sinds mijn 6 jaar tweakers.net nog niet heb gezien. Is dat het beeld dat je wilt oproepen? Of een betere vraag, is dat het beeld dat je wilt blijven neerzetten?
Errrrmmmmm, dat niet serieus moeten nemen is ook iets dat de boodschapper in overweging moet houden. Indien je werkelijk bij deze zin blijft, vrees ik voor een kort verblijf op tweakers.netVerwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:25:
hehehe en ik ben ook niet van plan die lompe opmerkingen die je totaaal niet serieus moet nemen (wat blijkbaar totaal niet doordringt) van mij stop te zetten
[ Voor 26% gewijzigd door Delerium op 14-11-2006 20:32 ]
Omdat dit topic blijkbaar nutteloos is voor je zet ik er een slotje op. Als iemand niet _wil_ begrijpen wat een ander bedoeld is er geen vorm van communicatie mogelijk.en mijn opmerkingen blijven
FXDLS 'S&S edition'  

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()