Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

rabo mobiel bankieren

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
toch jammer dat de qtek er niet bij staat:
http://www.rabobank.nl/particulieren/help/rabo_mobielbankieren/toestellen/

sorry, foute knop, ipv reactie in topic is dit nu een eigen topic geworden en zo te zien kan het niet verplaatst worden door de gebruiker. Het gaat mij om de qtek9100, maar het gehele rabo mobiel bankieren concept is interessant natuurlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 13:24 . Reden: fout topic ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

Zerora

Ik Henk 'm!

Orange:
htc Qtek tytn
:S
Das toch een Qtek.

[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 14-11-2006 13:23 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 22:43
Leuk concept idd, jammer dat het 3e per kwartaal kost. Ik surf altijd gewoon naar https://bankieren.rabobank.nl/mijnbankzaken. Daar kun je gewoon inloggen met digipas of random reader en gewoon overboekingen doen. Dit doe ik dan gewoon via mijn internet explorer op mijn MDA Vario, geen extra t-zones kosten of abo kosten bij de rabobank. Ook geen telebankier code nodig. nadeel: je moet dan wel je digipas bij de hand hebben. Verder is er meer dataverkeer omdat de pagina's groter zijn en je er door meer heen moet voor je kunt doen wat je wilt. Voor de weinige keren dat ik het gebruik heb ik daar geen bezwaar tegen.

[ Voor 18% gewijzigd door koksie op 14-11-2006 16:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:20:
sorry, foute knop, ipv reactie in topic is dit nu een eigen topic geworden en zo te zien kan het niet verplaatst worden door de gebruiker. Het gaat mij om de qtek9100, maar het gehele rabo mobiel bankieren concept is interessant natuurlijk.
Oké :) Closed

Dit topic is gesloten.