Aanmelden DPC Zuid-Holland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50448

Topicstarter
Hoe kan ik me aanmelden bij de DPC (Zuid-Holland)?
Kon het hier niet zo snel vinden.
Op het moment (gisteren BOINC erop gezet) aangemeld bij [DPC] maar niet specifiek
de groep van Zuid-Holland dus.

MvGr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Alvast welkom bij DPC ;)

Om je de specifieke uitleg te kunnen geven, moet je wel eerst opgeven voor welk project je je bij DPC wil aanmelden. Op BOINC zijn er meerdere projecten mogelijk.

Als je je reeds geregistreerd hebt voor een bepaald BOINC project, ga je naar hun homepage.
Daar moet ergens een link staan naar "teams".
Na daarop te klikken, kan je een team zoeken. Daar vul je dan "dutch power cows" in, en klik op zoeken.
Daarna zou je bij de team info moeten uitkomen, en kan je klikken op "Join this team"

[ Voor 86% gewijzigd door Kristof op 14-11-2006 13:20 ]

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 22:49

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

@ kristof, volgens mij bedoelt hij "hoe wordt ik lid van een sub-team"

In dat geval, ga naar de betreffende project-acount pagina en wijzig je naam in "subteamnaam~jouwnaam"

Even als voorbeeld, bij seti is er een team wat "Team Grazzie" heet. http://setiathome.berkeley.edu/team_display.php?teamid=30206
Zoals je kunt zien staat daar ieder lid afzonderlijk. Hierdoor is de naam dus voluit geschreven (subteamnaam~jouwnaam).

Bij jouw project moet je dus even kijken hoe de rest van Team Zuid-Holland de naam precies heeft geschreven. Als je bijvoorbeeld een extra spatie ergens toevoegd, wordt je als "nieuw subteam" herkend door de DPC-stats, wat dus niet de bedoeling is.

EDIT 2, zo te zien gebruikt Team Zuid Holland een ander systeem, idereen gebruikt de zelfde aanmeldingsgegevens. Seti ziet dat als één gebruiker. Hoe dat bij de andere projecten is weet ik niet.

[ Voor 71% gewijzigd door APClll op 14-11-2006 14:47 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64276

Vandaag werd ik door m'n dpc setiteamgenoten op dit topic gewezen.
Het zit als volgt in elkaar: in de begindagen van setiboinc ben ik samen met paul een team gestart, de eerste 4 maanden stonden we op 1 toen de grote teams kwamen en paul stopte bleef ik alleen over en begon ik te dalen in de stats.
Als er een manier is om de huidge punten en computers en de jouwe apart in team zuid holland te houden zou ik het leuk vinden als je me komt helpen.
Ik draai op dit moment alleen seti dus ik ga ervanuit dat je me daar komt helpen.
:)