Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"Normale" websites bezoeken via een PDA of smartphone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er een website is waarmee je normale websites kan converteren naar PDA formaat waardoor het bezoeken van zo een website een stuk vriendelijker is...

wie weet waar ik deze website kan vinden?
google hielp me namelijk niet :(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je zou de browser opera kunnen overwegen, die kan het vrij goed uit zichzelf. Ik was er iig positief verrast over, die kan o.a. de frontpage en het forum van tweakers.net gewoon leesbaar op je schermpje produceren.

Nadeel is dat het de enige Opera is die nog niet gratis is...

Verwijderd

Topicstarter
Tja het gaat om een Nokia N70 en ik schat dat dat niet gaat werken.

Maar ik heb ooit is gelezen over een website waar je de website in kan vullen die je wilt bezoeken en dan maakt die originele website een PDA versie van de website die je wilt gaan bezoeken...

Die zoek ik dus :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

• FormallyUnknown
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11 10:29
Je bedoelt denk ik Skweezer.com denk ik?

Met deze dienst kun je in ieder geval websites omzetten die niet geoptimaliseerd zijn voor je PocketPC. Werkt over het algemeen vrij goed.

Opera is trouwens een erg goeie browser! Heb hem ook hier draaien!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:48
Je kunt ook Opera Mini proberen: http://www.opera.com/prod...i/phones/?phone=nokia_n70

Deze is wel gratis, maar heeft wat minder features dan de betaalde Mobile variant. Volgens mij doet deze nog wel steeds pagina's optimalizeren voor je mobieltje.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mottebelke schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:22:
Je kunt ook Opera Mini proberen: http://www.opera.com/prod...i/phones/?phone=nokia_n70

Deze is wel gratis, maar heeft wat minder features dan de betaalde Mobile variant. Volgens mij doet deze nog wel steeds pagina's optimalizeren voor je mobieltje.
nadeel is wel dat alles wat je bezoekt door de servers van Opera gaat, dus ook eventuele vertrouwelijke email

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:48
Erkens schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:31:
[...]

nadeel is wel dat alles wat je bezoekt door de servers van Opera gaat, dus ook eventuele vertrouwelijke email
Is dat ook het geval bij Opera Mobile?
Dit heeft trouwens alleen effect op webmail. Gebruik je een POP client op de telefoon zelf, dan gaat dit niet via Opera.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mottebelke schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:47:
Is dat ook het geval bij Opera Mobile?
nee, daarmee niet, alleen Opera Mini, dat het via hun server gaat komt doordat ze alle data comprimeren en al omvormen naar een klein formaat voordat het bij je telefoon komt, opzich erg handig dus :)
Dit heeft trouwens alleen effect op webmail. Gebruik je een POP client op de telefoon zelf, dan gaat dit niet via Opera.
uiteraard, maar denk ook aan passwords e.d. die je invult om bijvoorbeeld op GoT in te loggen :P
Pagina: 1