Toon posts:

Remote Inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met de volgende probleem sinds kort. ik werk af en toe vanuit thuis en dan log ik in op de server op mijn werk maar dan krijg ik de volgende foutmelding

Het gaat om een Windows 2003 server machine small businnes editie

Windows kan de serverkopie van uw zwervend profiel niet vinden en probeert nu u aan te melden met uw lokale profiel. Wijzigingen in het profiel zullen niet naar de server worden gekopieerd wanneer u zich afmeldt. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door netwerkproblemen of onvoldoende beveiligingsrechten. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

Detail: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Het is wel vreemd want ik krijg wel gewoon mijn profiel en als ik wat wijzig slaat hij dat ook op

iemand een tip

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja. Zoek eens in je event viewer. Daar staan roaming profile related foutmeldingen. En staan er uberhaupt wel roaming profiles ingesteld? Dat vertel je er niet bij.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-03 14:31
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:01:
Het is wel vreemd want ik krijg wel gewoon mijn profiel en als ik wat wijzig slaat hij dat ook op
Waarschijnlijk slaat ie die wijziging alleen lokaal op. Als jij daarna opnieuw verbinding maakt kan je zwervende profiel weer niet gevonden worden en laadt ie het lokale profiel. Als dit probleem opgelost is zal je netwerkprofiel geladen worden en ben je al je lokaal gemaakte wijzigingen waarschijnlijk kwijt.

• blackhawk180
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 14:46
Wellicht maak je een verbinding via Citrix naar die windows 2003 server?
Het kan zijn dat je je citrix client geen rechten gegeven hebt om lokaal weg te schrijven.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik denk dat je je verwijzing naar je roaming profile lokaal hebt. (E:/AD/Profile's o.i.d.)
Dit moet zijn \\server\AD\profiles etc..

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl