Toon posts:

[Vista] MSDN - gaat Vista ook beschikbaar zijn in MSDNAA*

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via mijn opleiding een MSDN account voor een MSDN group speciaal voor mijn opleiding. Hierin staan bijvoorbeeld legale versies van xp pro en 2000 pro. Komt vista in allerlei soorten msdn groepen beschikbaar? Of zit er verschil in msdn groepen? Dat het dus bijvoorbeeld zo zou zijn dat die van mijn opleiding dus geen vista in de aangeboden software toegevoegd krijgt.

Alvast bedankt.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Dit is een MSDN-AA (die ik ook heb, jeuj :)), volgensmij was Vista alleen op de normale MSDN beschikbaar, de AA's krijgen hem pas over een maand.
Zie Vista-ervaringentopic waar ik zoiets had opgepikt, maar weet het niet 100% zeker ;)

edit: Hier ook Fontys Eindhoven - ICT dus, waar hij over 1 á 2 weken verschijnt :D

[ Voor 15% gewijzigd door DarthPlastic op 26-11-2006 22:33 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-02 21:06
Merken we vanzelf toch, of die erop komt..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nog ff geduld hebben dus hehehe, ben nu met een wat minder officiele torrent bezig maar zou wel flex zijn als ik via me opleiding (iie) gewoon een echte versie kan gebruiken, als ze dan meteen de zwaarste aanbieden is het helemaal mooi.... :D

dan wordt t
2000 pro
xp pro
vista
kubuntu

jeej :D

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11-2025
Volgens mijn opleiding is woensdag Vista RTM online op de MSDNAA, maar nog niet met 100% zekerheid...

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03 10:30
Welk versie van vista is de msdn versie?

• HyperioN
k0ewl schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:14:
Volgens mijn opleiding is woensdag Vista RTM online op de MSDNAA, maar nog niet met 100% zekerheid...
Lijkt me eigenlijk dat een opleiding hier vrij weinig van weet, maar goed.. we zien 't vanzelf hè.
kokorico schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:28:
Welk versie van vista is de msdn versie?
Is dus ook nog niet bekend.. maar gezien nu ook Professional te krijgen is via MSDNAA denk ik dat ook bij Vista in ieder geval Home Premium verkrijgbaar is, maar ik verwacht eigenlijk ook minstens een Business variant gezien het in de AA toch voornamelijk gaat om ontwikkelaars-in-opleiding die dus ook ontwikkelingstools nodig hebben..

[ Voor 44% gewijzigd door HyperioN op 20-11-2006 23:48 ]

• One_Eight_Se7en
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 11:53
Is er dan ook nog onderscheid tussen de verschillende hogescholen die aangesloten zijn?

Kunnen scholen bijvoorbeeld een selectie kiezen voor wat ze aanbieden voor hun studenten? Of is het een algemeen pakket dat MS beslist?

Als er onderscheid is, misschien wel handig om erbij te vermelden welke Hogeschool of Universiteitje zit :)

Verwijderd

Zou het ook heel graag willen weten aangezien ik ook wel een legale wil :)

Eigenlijk lijkt het mij trouwens logscher dat we Ultimate / Business / Enterprise krijgen ? xp 64 bit en alle andere high end programma's zijn nu ook beschikbaar.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:54:
Zou het ook heel graag willen weten aangezien ik ook wel een legale wil :)

Eigenlijk lijkt het mij trouwens logscher dat we Ultimate / Business / Enterprise krijgen ? xp 64 bit en alle andere high end programma's zijn nu ook beschikbaar.
hmm, ik heb nog een msdn aa account van me vorige school, en laatste keer dat k daar op probeerde in te loggen werkte dit nog...

zou dat vista daar dan ook op beschikbaar komen te staan?? (xp & 2k3 zijn er nog beschikbaar op...)

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:29
ik zou zeggen heb wat geduld... :)

• One_Eight_Se7en
Fontys Informatica - Eindhoven heeft nog geen nieuwe items, sinds het begin van de week.

Heb al een mailtje gestuurd naar de MSDN-beheerder, maar nog geen antwoord!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bij ons op school ( PHL @ hasselt, Belgica ) is er vrijdag een vergadering, over hoe en wat. Dus ik zal wat er besproken werd hier posten ( hebben hier dus ook MSDNAA )

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Zoals ik al in het grote Vista ervaringen topic postte, dit is wat de UU van Microsoft te horen kreeg:
We are pleased to announce that Windows Vista Business Edition will be included in your MSDN AA subscription shipment in January 2007, and is expected to be posted here by December 1, 2006

• HyperioN
Mijn "leverancier" van Vista lijkt een onzekere factor te worden:
Inter-Actief is momenteel in gesprek met Microsoft over MSDN AA. Omdat dit nog niet is afgerond is het voor Inter-Actief niet mogelijk om nieuwe producten noch keys bij Microsoft te downloaden en/of aan te vragen. Hierover mailen heeft dus verder ook geen nut, een aankondiging volgt vanzelf wanneer dit is opgelost.
:'(

[ Voor 9% gewijzigd door HyperioN op 23-11-2006 00:50 ]

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-03 23:25
One_Eight_Se7en schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:38:
Fontys Informatica - Eindhoven heeft nog geen nieuwe items, sinds het begin van de week.

Heb al een mailtje gestuurd naar de MSDN-beheerder, maar nog geen antwoord!
geen geduld :'(

Who Needs Windows...

Verwijderd

HyperioN. schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:50:
Mijn "leverancier" van Vista lijkt een onzekere factor te worden:

[...]

:'(
Ja, dat is vrij vervelend.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Neem het even op met je school, wij kunnen je hier ook niet mee helpen. Even geduld nog en er komt vanzelf een versie te staan tegen de tijd dat Vista gereleased wordt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• One_Eight_Se7en
Toch wel een reactie:
Hoi,

Knip-n-plak:
"Hello MSDN AA administrators and thank you for your interest in Windows Vista! We are pleased to announce that Windows Vista Business Edition will be included in your MSDN AA subscription shipment in January 2007, and is expected to be posted here by December 1, 2006."

Vervolgens moet de keydistributie nog opgezet worden door e-academy.com.
Mijn beste gok is in de week van 6 december

Groeten
Nog minimaal een weekje wachten :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
Welke opleiding volgen jullie aan de UU om hiervoor toegang te krijgen ?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

P.B. schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:32:
offtopic:
Welke opleiding volgen jullie aan de UU om hiervoor toegang te krijgen ?
Wil je nog van opleiding switchen oid :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Van opleiding switchen voor vista legaal te hebben :) sterk

bij mij staat er de RC1 versie al bij maar is dat de final versie of nog een beta?

• falconxp
  • Laatst online: 08-03 21:08
RC1 is een release candidate. Na RC1 is nog RC2 verschenen en de RTM. RTM (Release to manufacturing) is de definitieve versie welke ook in de winkels komt :)

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Meer dan een opsomtopic zal dit blijkbaar niet gaan worden. De meeste info die hier in dit topic staat is dan ook wel in de grote vista-topics te vinden. Laten we daar verder gaan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.