Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
Wat had je zelf al geprobeerd dat niet lukte
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hoe bedoel je?
In ieder geval: als ik nu bijvoorbeeld in teamspeak ben, en ik draai bijvoorbeeld muziek, dan horen anderen dat... Maar ik zelf kan niks inspreken...
Vista zelf zegt overigens dat mijn mic "Currently unavailable" is.
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
Punt 1 is dit topic in het verkeerde forum geplaatst. Het hoort thuis in AV en niet in OH.
Punt 2, we verwachten wel een klein beetje meer eigen inzet. Graag aangeven wat je wilt bereiken, wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je tegenaan loopt ed.
Punt 2, we verwachten wel een klein beetje meer eigen inzet. Graag aangeven wat je wilt bereiken, wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je tegenaan loopt ed.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()