Toon posts:

Exchange2k3, https "De pagina kan niet worden weergegeven"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Situatie :

2 Windows 2003 servers, beide met Exchange2003, met één gedefinieerd als Back- en één als FrontEnd Server. Op de frontend is het de bedoeling dat clients kunen webmailen via https. Het lijkt goed te gaan, want het er komt een melding of ik het cerficaat wil accepteren, daarna wordt er netjes naar mijn inlog en mijn wachtwoord gevraagd. Dan komt de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Als ik bijvoorbeeld probeer om naar de root van de webserver te gaan, dan krijg na het certificaat/inlog/wachtwoord wel een normale webpagina te zien.

Wat ik zelf gedaan heb:
Ik heb al "Basic Authentication" en "Integrated Windows Authentication" uitgezet en weer aangezet. Certificaten weggegooid en de certificaten opnieuw aangemaakt. IIS de-install... Updates op beide servers gedraaid (Exchange en Windows). Als ik https uitzet, dan kom ik er wel bij. Gegoogled, hier gezocht en bij kennissen nagevraagd.

Mijn vraag is eigenlijk, heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Als iemand me hier mee zou kunnen helpen.
1000000 x _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 14:54 ]

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 08:48
Zit er nog een verandering in als je FBA (Forms Based Authentication) aanzet?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 10:15

BFS

Rude awakening

Ik heb dit probleem gehad met de authenticatie inderdaad, ik heb het daar ook mee opgelost maar weet even niet uit mijn hoofd welke opties ik nu aangevinkt heb.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
WaSteiL schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:06:
Zit er nog een verandering in als je FBA (Forms Based Authentication) aanzet?
Thanks voor de tip.
FBA heb ik zojuist aangezet, mocht helaas niet baten ;(

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-02 14:07
Niet lachen met het voorstel maar heb je al es geprobeerd je temporary internet files te verwijderen? Ik denk dat een collega van mij net hetzelfde voorhad vandaag en het zo opgelost heeft. Simpelweg vanop een andere client proberen zou ook al kunnen helpen. Ik kon namelijk niet afleiden uit je uitleg of je dat al geprobeerd hebt... Ik krijg momenteel de MOC rond Exchange, morgen de laatste dag. Heb vandaag ook met front/backend servers zitten prullen

Verwijderd

Topicstarter
Invisibal schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:04:
Niet lachen met het voorstel maar heb je al es geprobeerd je temporary internet files te verwijderen? Ik denk dat een collega van mij net hetzelfde voorhad vandaag en het zo opgelost heeft. Simpelweg vanop een andere client proberen zou ook al kunnen helpen. Ik kon namelijk niet afleiden uit je uitleg of je dat al geprobeerd hebt... Ik krijg momenteel de MOC rond Exchange, morgen de laatste dag. Heb vandaag ook met front/backend servers zitten prullen
Dank je voor de tip! Maar op een paar andere PC's lukt het helaas ook niet. ;(
Pagina: 1