Ik heb een tijdje geleden mijn processor vervangen (door gebrand door slechte koelpasta
) voor de rest is er niets hardware matig aan mijn pc veranderd. Ik had niet geformateerd of ook maar aan mijn hardeschijf gezeten, toen ik gewoon wilde opstarten deed ie kreeg ik system disk failure en kon ik niet in windows komen zonder de win xp cd erin te hebben.
Hierna heb ik geformateerd zonder verbetering nog steeds het zelfde probleem, de MBR via de recovery console proberen te maken via fixmbr dit werkte ook niet. Ik heb geen idee wat ik voor de rest nog kan doen.
Een kleine kanttekening boot.ini staat op een andere (IDE) hardeschijf en mijn windows op een sata raid. Dit heeft altijd gewerkt en heb voor de processor change geen problemen mee gehad.
MBR:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect /usepmtimer
Ik hoop dat jullie een een oplossing hebben.
Hierna heb ik geformateerd zonder verbetering nog steeds het zelfde probleem, de MBR via de recovery console proberen te maken via fixmbr dit werkte ook niet. Ik heb geen idee wat ik voor de rest nog kan doen.
Een kleine kanttekening boot.ini staat op een andere (IDE) hardeschijf en mijn windows op een sata raid. Dit heeft altijd gewerkt en heb voor de processor change geen problemen mee gehad.
MBR:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect /usepmtimer
Ik hoop dat jullie een een oplossing hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 22:32 ]