Er zijn meerdere topics om te vragen of iemand een systeem gaat kopen e.d. dus ik dacht ik maak ook eens een topic aan want ben erg nieuwsgierig wat ik het beste kan gaan doen met mijn huidige systeem.
Wat doe ik op het moment met mijn computer :
- Gamen ( Maar dat word met de dag al minder eigenlijk )
- Internetten
- Filmpjes kijken / Muziek luisteren
- Fotobewerking
- Videobewerking ( Opnames die ik maak bewerken en dan op een dvd zetten voor eigen gebruik ).
Wat ben ik van plan te gaan doen :
- Gamen ( Zal wel minder worden, als ik dan echt wil gaan gamen heb ik de ps2 ook nog staan, ik doe het niet om de graphics maar om de gameplay meerendeels )
- Internetten
- Fimpjes kijken / Muziek luisteren
- Misschien programeren ( Het lijkt mij leuk maar ik weet nog niet in welke taal ik het wilt gaan doen )
- Foto/Videobewerking.
- Windows Vista draaien
Mijn specificaties op dit moment zijn :
Moederbord: Asus A7v880
Processor: Amd Athlon xp 3000+ ( Om de vreemde manier ziet mijn bios na een update dat het een 3100+ is ) ( Gekoeld door 1 of andere zalman koelertje )
Videokaart: Sapphire Ati Radeon 9600Pro 256mb Advantage Edition
Voeding: 350watt, ik weet zo niet welk merk maar een redelijk goedkope, koste iets van 35 eurie
Geheugen: 2x 512mb DDr Pc3200 ( Merk weet ik zo niet maar dat boeit niet, iets van Kingston oid )
Schijfruimte: 1x Western Digital IDE 7200rpm 160gb, 1x Hatachi IDE 7200rpm 160 in een Externe Coolermaster Xcraft behuizing.
Geluid: Soundblaster Audigy
Tv kaart:Hauppauge Pvr150
Overige/Randaparatuur: Niet boeiend bij dit onderwerp.
Mijn vraag komt denk ik wel duidelijk over zo... is het nodig dat ik ga upgraden of kan ik hier nog wel een jaartje mee door ? Of kan ik beter het geheugen/videokaart of iets anders gaan upgraden ?
Edit : Voeding bijgezet
Wat doe ik op het moment met mijn computer :
- Gamen ( Maar dat word met de dag al minder eigenlijk )
- Internetten
- Filmpjes kijken / Muziek luisteren
- Fotobewerking
- Videobewerking ( Opnames die ik maak bewerken en dan op een dvd zetten voor eigen gebruik ).
Wat ben ik van plan te gaan doen :
- Gamen ( Zal wel minder worden, als ik dan echt wil gaan gamen heb ik de ps2 ook nog staan, ik doe het niet om de graphics maar om de gameplay meerendeels )
- Internetten
- Fimpjes kijken / Muziek luisteren
- Misschien programeren ( Het lijkt mij leuk maar ik weet nog niet in welke taal ik het wilt gaan doen )
- Foto/Videobewerking.
- Windows Vista draaien
Mijn specificaties op dit moment zijn :
Moederbord: Asus A7v880
Processor: Amd Athlon xp 3000+ ( Om de vreemde manier ziet mijn bios na een update dat het een 3100+ is ) ( Gekoeld door 1 of andere zalman koelertje )
Videokaart: Sapphire Ati Radeon 9600Pro 256mb Advantage Edition
Voeding: 350watt, ik weet zo niet welk merk maar een redelijk goedkope, koste iets van 35 eurie
Geheugen: 2x 512mb DDr Pc3200 ( Merk weet ik zo niet maar dat boeit niet, iets van Kingston oid )
Schijfruimte: 1x Western Digital IDE 7200rpm 160gb, 1x Hatachi IDE 7200rpm 160 in een Externe Coolermaster Xcraft behuizing.
Geluid: Soundblaster Audigy
Tv kaart:Hauppauge Pvr150
Overige/Randaparatuur: Niet boeiend bij dit onderwerp.
Mijn vraag komt denk ik wel duidelijk over zo... is het nodig dat ik ga upgraden of kan ik hier nog wel een jaartje mee door ? Of kan ik beter het geheugen/videokaart of iets anders gaan upgraden ?
Edit : Voeding bijgezet
[ Voor 3% gewijzigd door -Thunder- op 13-11-2006 22:19 ]
Blij Met Wilco