[Exchange 2003] Duplicaat smtp adres aanmaken?*

Pagina: 1
Acties:

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 08:10
Oeps, weet niet of dit in WSS thuis hoort?

Overgang van Outlook Express naar Outlook/Exchange.

In oude situatie: email adres info@domain.nl

persoon 1 haalt mail op met OU en laat mail van info 10 dagen op server staan. Persoon 2 haalt mail ook op en beiden ontvangen dus de mail.

In exchange kan ik maar bij 1 gebruiker info@domain.nl opgeven.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat beiden de mail ontvangen in hun EIGEN postvak. Ik kan wel een distribtion group maken, maar dan krijgen ze een public mailbox waar ze beiden in kunnen kijken?

Ideetjes?

[ Voor 4% gewijzigd door trekker22 op 13-11-2006 22:04 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
bij een distributiongroep krijg je geen eigen mailbox hoor ;) dan heb je gewoon een groep met een mail adres, leden van die groep krijgen dus ook de mail die daar naar toe wordt gestuurd

precies wat jij wilt.

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als ik je topicstart zo lees heb je nog niet bepaald veel kennis van Active Directory/Exchange en wat ze allemaal te bieden hebben. Zo lijkt het er ook op dat je nog niet helemaal weet hoe het er hier op GoT aan toe gaat, want we verwachten van je dat je zelf aan de slag gaat om een oplossing te vinden voordat je een topic start.
Verder heb ik de topictitel even aangepast, want die zat vol met fouten en de versie van je OS/software ontbrak.
[exchange] duplicaat smpt adres > [Exchange 2003] Duplicaat smtp adres aanmaken?*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters