[USB] Printer werkt alleen bij bewegen muis.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02-2025

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Gek he? :)

Heb laatst m'n pc opnieuw geïnstalleerd en nu werken de usb poorten niet helemaal lekker meer. tobo en muis geven in principe geen problemen maar wanneer ik wil printen doet mn printer niets, althans.. wanneer ik m'n muis beweeg (wat op dat moment niet bepaald soepel gaat) dan print ie. Ik moet dus tijdens het printer constant mijn muis bewegen wil ik dat de printer het afmaakt.

het gebruiken van het toetsenbord werkt ook, in plaats van de muis, maar heeft minder effect.

google of GoT search geeft me helemaal niets wat hier ook maar een beetje op lijkt.

Moederbord
ASRock dual-SATAII

Printer
Lexmark X5150

Toetsenbord (logitech media dinges), muis (mx510) en printer zijn dus allemaal USB

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleJ op 13-11-2006 21:09 ]

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 18:37
Heb je wel je chipset drivers geinstalleerd? Zo niet, dan is dat waarschijnlijk je probleem.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02-2025

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
ik heb de ULi Integrated Driver geinstalleerd

[ Voor 84% gewijzigd door DoubleJ op 13-11-2006 21:32 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SP2 geïnstalleerd?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01

Emiel1984

Made in NL

Schone installatie(eerst format uitgevoert) of herinstallatie ?

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Klinkt als TE veel usb poorten in gebruik. Of hubje er tussen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat hebben een printer en een muis met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :?

Zowel printers als muizen vallen onder Overige Hardware. Maar ook in OH gelden de GoT Huisregels - dus verwachten we dat je zowel volledige specs geeft (OS en driverversie, plus wat er allemaal aan USB meuk aan hangt en hoe) als dat je zelf op zoek gaat en eea probeert om het probleem op te lossen. Je zegt dat je met Google niets vindt, maar je lijkt verder zelf niets geprobeerd te hebben (andere USB poorten, andere (non-USB) muis oid). Begin eens zelf wat te proberen, als je er echt niet uitkomt mag je in het juiste subforum een topic starten, mits je het wel met volledige info en duidelijke inzet doet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.