There are many mysteries in this universe, including me!
Verwijderd
Je zult het niet geloven maar bij de Vobis in Den Bosch hebben ze het. hyundai geheugens plakjes. werkt als een trein als ik de reviews mag geloven trekt ie 166 mhz.
ik weet niet of ze hem bij elke vobis hebben omdat het tegenwoordig franchise is, dus de inkoop kunnen ze gedeeltelijk zelf regelen.
maar in den bosch kost ie (nog) fl 399,-
ik weet niet of ze hem bij elke vobis hebben omdat het tegenwoordig franchise is, dus de inkoop kunnen ze gedeeltelijk zelf regelen.
maar in den bosch kost ie (nog) fl 399,-
Owja vergeten is dat Cas 3 of 2 ?
En als dat zo is, moet je dan nog instellingen veranderen om die cas instellingen te veranderen?
Bij 133 mhz weet ik het wel.
En als dat zo is, moet je dan nog instellingen veranderen om die cas instellingen te veranderen?
Bij 133 mhz weet ik het wel.
Heb net (www.)mushkin(.com) geheugen online geregeld!
256MB (2pcs) 128mb High Perf. w/Mosel Rev2 PC133 222
Cas 2, reviews op anandtech. Verder zijn het klasse A reepjes!!!
256MB (2pcs) 128mb High Perf. w/Mosel Rev2 PC133 222
Cas 2, reviews op anandtech. Verder zijn het klasse A reepjes!!!
Ik heb dezelfde Mushkin module, draait met een fsb van 150Mhz nog steeds Cas222
Perfecte module, kost alleen wat.
Perfecte module, kost alleen wat.
Kan ik dan ook beter 2x 64 Mb 133 Mhz reepjes er in doen ?
Want dat had ik ook ergens gelezen dat dat iets sneller is?
Want dat had ik ook ergens gelezen dat dat iets sneller is?
Ik heb met die Mushkin module getest.
Kwam normaliter niet verder dan 154FSB met een original Samsung Module PC 133 128MBCAS 3 (trouwens ook bij Mushkin vandaan, vorig jaar in Denver gekocht).
Helaas met de Mushkin module ook niet verder..sterker nog, Prime95 knalt er op 154FSB na 2 a 3 tests uit
Gewoon weer terug naar de Samsung module dus..154FSB (923 Mhz met 600E Slot 1, ach, ik mag niet klagen toch?)
R2: Thnx voor het beschikbaar stellen van je module om te testen
Kwam normaliter niet verder dan 154FSB met een original Samsung Module PC 133 128MBCAS 3 (trouwens ook bij Mushkin vandaan, vorig jaar in Denver gekocht).
Helaas met de Mushkin module ook niet verder..sterker nog, Prime95 knalt er op 154FSB na 2 a 3 tests uit
Gewoon weer terug naar de Samsung module dus..154FSB (923 Mhz met 600E Slot 1, ach, ik mag niet klagen toch?)
R2: Thnx voor het beschikbaar stellen van je module om te testen
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Euhm, vraagje, hoe zie je dat of je cas2 of cas3 geheugen hebt ??
Ik heb zelf 192 Mb 100 Mhz, en ik weet alleen van mijn 128 Mb reepje dat het Texas Instruments is en dat ie 133 Mhz haalt.
Van mijn 64 Mb reepje weet ik dat het Hyundai is, en die haalt volgens mij ook wel 133 Mhz. Ik zal es proberen, ik kan op mijn P2B-S mobo'tje het geheugen in Mhz instellen.
Ik heb zelf 192 Mb 100 Mhz, en ik weet alleen van mijn 128 Mb reepje dat het Texas Instruments is en dat ie 133 Mhz haalt.
Van mijn 64 Mb reepje weet ik dat het Hyundai is, en die haalt volgens mij ook wel 133 Mhz. Ik zal es proberen, ik kan op mijn P2B-S mobo'tje het geheugen in Mhz instellen.
Pagina: 1