Ik zal eerlijk toegeven dat ik niet veel verstand heb van het hele .NET framework gedoe.
Ik heb het ooit in een verleden een keer geïnstalleerd, maar het feit dat hij toen zelf de account optie van windows weer inschakelde vond ik niet grappig (al is dat weer makkelijk uit te zetten).
Nu enkele jaren, herinstallaties en een computer later, heb ik het nooit meer geïnstalleerd.
Heel soms vroeg een programma er naar, maar in zo'n geval gebruikte ik gewoon een ander soortgelijk programma die het niet nodig had.
Ik heb nu echter weer eens een programma die het nodig heeft, waar eigenlijk geen vervanging voor is. De setup van dat programma downloade direct al doodleuk .NET 1.1, waarna hij het wilde gaan installeren. Dat ging mooi niet door natuurlijk...
Mijn vragen zijn nu:
- Hoe noodzakelijk is .NET tegenwoordig?
- In welke mate wordt het vandaag de dag op pc's gebruikt?
Het volgende echter nog veel belangrijker voor mij om te weten:
- Wat doet het met de performance van je PC (m.b.t. extra processen etc.)
- Hoeveel HD ruimte wordt er aan gespendeerd
Ik heb het ooit in een verleden een keer geïnstalleerd, maar het feit dat hij toen zelf de account optie van windows weer inschakelde vond ik niet grappig (al is dat weer makkelijk uit te zetten).
Nu enkele jaren, herinstallaties en een computer later, heb ik het nooit meer geïnstalleerd.
Heel soms vroeg een programma er naar, maar in zo'n geval gebruikte ik gewoon een ander soortgelijk programma die het niet nodig had.
Ik heb nu echter weer eens een programma die het nodig heeft, waar eigenlijk geen vervanging voor is. De setup van dat programma downloade direct al doodleuk .NET 1.1, waarna hij het wilde gaan installeren. Dat ging mooi niet door natuurlijk...
Mijn vragen zijn nu:
- Hoe noodzakelijk is .NET tegenwoordig?
- In welke mate wordt het vandaag de dag op pc's gebruikt?
Het volgende echter nog veel belangrijker voor mij om te weten:
- Wat doet het met de performance van je PC (m.b.t. extra processen etc.)
- Hoeveel HD ruimte wordt er aan gespendeerd