Ik heb hier een Toshiba Satellite SA30-404 die ooit van mn zus was en nu naar mn ouders mag.
Daarom wou ik ff XP er opnieuw op gooien maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld.
Als ik de laptop aan do dan hoor ik de fans draaien, ook gaat de CD speler aan het werk, HD draait op dat moment ook (ik heb even de klep af gehaald en met mn hoor er tegen aan geluisterd).
Maar dan gebeurt er niets, geen beeld geen geluid
Fan van de koeling stopt en verder niets.
lampjes van laden , stroomsnoer en dat de laptop aan staat , zijn allemaal aan.
Ik heb even geprobeerd om te starten zonder HD en geheugen , maar geen eens een fout piepje van de laptop.
Nou vraag ik me af of de BIOS battery het probleem zou kunnen zijn???
Heb er trouwens een monitor aan gehangen maar die slaat niet aan, dus er is geen signaal.
Daarom wou ik ff XP er opnieuw op gooien maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld.
Als ik de laptop aan do dan hoor ik de fans draaien, ook gaat de CD speler aan het werk, HD draait op dat moment ook (ik heb even de klep af gehaald en met mn hoor er tegen aan geluisterd).
Maar dan gebeurt er niets, geen beeld geen geluid
Fan van de koeling stopt en verder niets.
lampjes van laden , stroomsnoer en dat de laptop aan staat , zijn allemaal aan.
Ik heb even geprobeerd om te starten zonder HD en geheugen , maar geen eens een fout piepje van de laptop.
Nou vraag ik me af of de BIOS battery het probleem zou kunnen zijn???
Heb er trouwens een monitor aan gehangen maar die slaat niet aan, dus er is geen signaal.