Toon posts:

PC start opnieuw tijdens branden DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Tijdens het branden van een DVD Shrink 3.2 start de pc automatisch opnieuw op.
Het automatisch opnieuw starten bij een systeemfout staat uit en als je dan nadat hij opnieuw is gestart weer een dvd brand doet hij het wel.
Hoe komt dit en wat kan ik ertegen doen?

Info:

Het logboek bevat alleen het volgende:
De COM-service voor IMAPI cd-branders-service heeft nu de status Beëindigd.

DVD-rom=NEC ND-3550A
XP sp2
Intel celeron 2.66GHZ
512 mb ram

Wie kan me helpen?

Verwijderd

De temperaturen al eens gecheckt tijdens het branden?

Verwijderd

Heb hetzelfde eens gehad. Bij mij lag het aan mijn voeding, die gaf geen constante waarde en doordat een brander nog al wat trekt crashte me pc. Nieuwe voeding en hij deed het weer prima. Je kan met van de monitor progjes checken of je voeding constant is.

Verwijderd

Hier hetzelfde, was ook ineens van het probleem af met een nieuwe voeding. Hoewel dit niet perse voor jou de oplossing hoeft te zijn. Brander als master? Scheelt ook wel eens wat problemen, net als een verder niet afgetakte 12 volts aansluiting, dus geen andere drives op de zelfde voedingskabel.
Als je eerst opnieuw de computer opstart, en dan pas gaat branden, ook geen probleem? En na een koude opstart, kan je dan wel direct gewoon branden?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi sorry voor deze late reactie, ik vond mijn bericht niet meer 8)7

In ieder geval de temperatuur waardes kunnen helaas niet bekeken worden want hij heeft geen temperatuur meter :s

Brander is master en ook als enige, ik heb de voeding zelf gemeten met mijn multimetertje en de waardes kloppen wel maar ik heb nog niet gekeken of die constant is.

De pc valt uit als je hem opstart en een dvd brand, als hij dan weer opnieuw start heb je dit niet meer