Toon posts:

Pc aan TV

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het hele forum al uitgepluisd maar heb nergens een echt duidelijk antwoord op mn vraag gekregen. Het gaat namelijk om het volgende : ik zou graag mijn pc aan mijn tv koppelen zodat ik divX op mn tv kan bekijken. In mijn pc zit een tv kaart van haupaugge en een asus 7900 GT top videokaart met een TV out

Mijn TV heeft enkel een coax en een scart ingang ( de scart is wel reeds in gebruikt door een dvd speler)

Aangezien er een coax kabel van mn pc naar de televisie loopt, zou ik deze graag ervoor willen gebruiken aangezien deze netjes in de muur zit verwerkt.

Nu is mn vraag of je de S Video uitgan op 1 of andere manier met de COAX ingang van de tv kan verbinden grbuik makende van de coaxkabel, of is dit onmogelijk?

Vriendelijke groeten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De grote tv-out FAQ al gelezen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat kan met een UHF modulator, die je TV-out omzet naar een UFH kabelsignaal. Dat injecteer je dan in je huiskabel, en op de TV aan de andere kant kun je dan gewoon je PC in beeld krijgen als je hem op de juiste frequentie instelt. Ik denk echter niet dat dit ook door een eventuele versterker heen gaat.

Gewoon ff bij Conrad zoeken op "uhf modulator". Zat te vinden :) Je moet inderdaad maar net effe weten waar je naar moet zoeken. Vergeet ook je audio niet!

[ Voor 10% gewijzigd door voodooless op 13-11-2006 17:05 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?