[Vista 64 bit] soundblaster !live 1024 te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb vandaag vista 64 bit geinstalleerd om te testen hoe de final eruit ziet. Wat mij opviel was dat mijn soundblaster live 1024 nog steeds niet direct werkt. Ik heb een half jaar geleden een alternatieve manier gevonden om hem toch aan de praat te krijgen, maar ben helaas vergeten wat dat ook weer was. Heeft iemand een tip om hem toch aan de praat te krijgen? Creative-site geeft aan geen ondersteuning te bieden :(

is het geen idee om een algemeen tech topic te maken? ik moet nu voor deze simpele vraag een apart topic openen

[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 13-11-2006 16:54 ]

Verwijderd

ik hoop het wel want heb hem ook nog niet aan de praat.......

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-03 16:15
Ik meen me te herinneren dat je een aantal beta's terug de kxdrivers kon gebruiken.
Geen idee of deze in de final nog werken.

Verwijderd

al verschillende drivers geprobeerd maar helaas alleen nog maar geluid uit front speakers.....

• Tennisbal
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:15:
al verschillende drivers geprobeerd maar helaas alleen nog maar geluid uit front speakers.....
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik heb helemaal geen geluid :(

Verwijderd

windows online laten zoeken naar drivers. Ook is er bij creative zelf een release van een beta driver. Deze werk ook alleen met de front speakers.

Geen Vista voor mij nog, alleen als dual boot om af en toe te kijken. Wel wordt ik misselijk van al die extreme overdreven beveiligings shit.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:43:
windows online laten zoeken naar drivers. Ook is er bij creative zelf een release van een beta driver. Deze werk ook alleen met de front speakers.

Geen Vista voor mij nog, alleen als dual boot om af en toe te kijken. Wel wordt ik misselijk van al die extreme overdreven beveiligings shit.
welke beta driver moet je gebruiken dan? ik kan deze nergens vinden voor de 64 bit versie? ik heb een 1024 live!
Pagina: 1