Ben sinds kort in het bezit van een 2de 3com 10/100 netwerkkaart, dus ik druk vol goeie moed die kaart mijn bak, krijg ik allemaal rare vastlopers, of te wel win2k start niet meer op. ik die kaart eruit gehaald, werkt weer prima, dus ik dacht dat die kaart kapot was, mijn "ouwe" eruit en alleen de nieuwe werkt wel. en alleen de ouwe ook, alleen samen is een probleem. het zijn allebei 3com kaartjes, een 3c905b en een 3c905c. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
is het niet gewoon een kwestie van een nieuw pci-slot gebruiken zodat ze niet hetzelfde irq delen of een gedeelde irq met een andere kaart?
Verwijderd
Mmm, ik heb hier niet echt ervaring mee, maar volgens mij moet je beide kaartjes bij de netwerkinstellingen van win2k een apart IP adres geven, anders zitten ze elkaar in de weg!
Kan iemand mij een uitleg geven?
Ik gooi een netwerk kaartje in me ouders pc, staat nu naast me... moest 4 pci sloten proberen 3 werkte er niet, de pc starte gewoon niet op.... da's echt weird....
T'is een Duron 750 met MSI k7t-pro.
Ik gooi een netwerk kaartje in me ouders pc, staat nu naast me... moest 4 pci sloten proberen 3 werkte er niet, de pc starte gewoon niet op.... da's echt weird....
T'is een Duron 750 met MSI k7t-pro.
Whatever.