Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LED vraag]

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
Ik ben op het moment bezig om een aantal led's in mijn PC te bouwen voor wat extra verlichting. Ook wil ik de HDD, power en misschien internetconnectie LED's verplaatsen en vervangen. Ik ben niet echt bekend met electronica dus ik denk, zoek het ff op tweakers.net. Ik heb een tijdje gezocht op tweakers.net maar het valt me op dat er geen volledige CIP's over te vinden zijn. Hier en daar een CM-vraag met een stroomschema, maar daar blijft het bij. En toch weet ik zeker dat ik ooit een kleine CIP heb gezien over het inbouwen van LEDs. Zijn hier geen fatsoenlijke CIP's over of kan ik gewoon niet met de zoek functie omgaan?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja wat wil je meer weten dan dit: Sprite_tm in "Elektronica FAQ" ? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kun je met leds/ccfls/laser(?) icm een t-balancer bigng nog wat leuke effecten krijgen dan?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zie Sprite_tm in "Elektronica FAQ" inderdaad; daar staat alles in wat je moet weten.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.