...mits ik er niet nog over het hoofd gezien heb.
Storend en onprofessioneel. Ik verwacht van tweakers.net een nauwkeurige en objectieve berichtgeving. Als er dit soort opmerkingen te lezen zijn in de nieuwsberichten, dan krijg ik sterke twijfels bij die objectiviteit.
Het kan best zo zijn dat dit niet zo bedoeld is, maar het komt wel zo over.
Hetzelfde geldt overigens als het andersom gebeurt. Het gaat me niet om wat wel of niet goed gedaan wordt door Microsoft, het gaat me erom dat dergelijke schrijfstijl een subjectiviteit uitstraalt, of dat op zijn minst suggereert.
nieuws: Hardwarefabrikanten verwachten hausse door Vista[...] voor de eye candy die volgens Microsoft noodzakelijk is voor een prettige gebruikerservaring.
nieuws: 'Extreem kritiek' lek gevonden in Internet Explorer[...] zijn alle versies van Internet Explorer kwetsbaar, ook de 'extra veilige' 7.0-release.
Storend en onprofessioneel. Ik verwacht van tweakers.net een nauwkeurige en objectieve berichtgeving. Als er dit soort opmerkingen te lezen zijn in de nieuwsberichten, dan krijg ik sterke twijfels bij die objectiviteit.
Het kan best zo zijn dat dit niet zo bedoeld is, maar het komt wel zo over.
Hetzelfde geldt overigens als het andersom gebeurt. Het gaat me niet om wat wel of niet goed gedaan wordt door Microsoft, het gaat me erom dat dergelijke schrijfstijl een subjectiviteit uitstraalt, of dat op zijn minst suggereert.