[X360] Viva Pinata - Taalinstelling wijzigen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.063 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 14:05

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
Hey mede tweakers,

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van Viva Pinata op mijn xbox 360, nu is het alleen zo dat als ik de game start, deze volautomatisch ingesteld staat op de Nederlandse taal. Geweldig voor de kids natuurlijk, voor mij echter totaal niet. Ik ben het hele menu al drie keer doorgeworsteld, maar nergens is een mogelijkheid om de taal van de game te switchen (van nederlands naar engels bijvoorbeeld).
Ik vermoed dat Viva pinata kijkt naar de regio waar je XBL-account op ingesteld staat, nu voel ike r weinig voor om mijzefl maar in engeland te gaan plaatsen, alleen om zo'n spel met engelse taal aan de gang te krijgen (ik vraag me zelfs af of XBL dit wel toestaat).

Dus als iemand nog tips heeft om die walgelijke nederlandse stem uit mijn speakers te halen (zonder de speakers uit te zetten uiteraard ;), dan houdt ik me aanbevolen.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

nu ben ik zelf geen 360 bezitter, maar kan je de taal van je dashboard niet aanpassen? Een aantal GC en PS2 games zetten de taal automatisch op dezelfde taal als je firmwaremenu (ik herinner me nog de horror waar een vriend van me moest doorgaan om PSO op een Japanse server te kunnen spelen), dus kan ik me wel goed voorstellen dat dit met de 360 hetzelfde is.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

eh , misschien eens handig om op het hoesje te kijken. Volgens mij word dat spel geleverd in vier talen

Nl:

NL
Eng
Du
en spaans

Dus misschien de verkeerde versie gekocht?

Edit ik ben fout

volgens een ander forum is het inderdaad de language settings van je dashboard die het regeld

l the languages on any Xbox game are dependent on what settings you have in the dashboard. Change that and you'll change what you hear.

...although you may not understand what on earth is going on.

Wist eigenlijk niet dat NL een taal mogelijkheid was in het dashboard

[ Voor 52% gewijzigd door Stronkie op 13-11-2006 19:13 ]

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Locale in je system settings op UK of US en je hebt engelse taal :)

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Stronkie schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:09:
Wist eigenlijk niet dat NL een taal mogelijkheid was in het dashboard
NL is ook geen taal mogelijkheid in je dashboard, alleen de locatie, aan de hand daarvan speelt viva pinata in het nederlands af, je dashboard is nog gewoon engels :) maar dat f ernaast.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4