Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verwijderd
nu ben ik zelf geen 360 bezitter, maar kan je de taal van je dashboard niet aanpassen? Een aantal GC en PS2 games zetten de taal automatisch op dezelfde taal als je firmwaremenu (ik herinner me nog de horror waar een vriend van me moest doorgaan om PSO op een Japanse server te kunnen spelen), dus kan ik me wel goed voorstellen dat dit met de 360 hetzelfde is.
eh , misschien eens handig om op het hoesje te kijken. Volgens mij word dat spel geleverd in vier talen
Nl:
NL
Eng
Du
en spaans
Dus misschien de verkeerde versie gekocht?
Edit ik ben fout
volgens een ander forum is het inderdaad de language settings van je dashboard die het regeld
l the languages on any Xbox game are dependent on what settings you have in the dashboard. Change that and you'll change what you hear.
...although you may not understand what on earth is going on.
Wist eigenlijk niet dat NL een taal mogelijkheid was in het dashboard
Nl:
NL
Eng
Du
en spaans
Dus misschien de verkeerde versie gekocht?
Edit ik ben fout
volgens een ander forum is het inderdaad de language settings van je dashboard die het regeld
l the languages on any Xbox game are dependent on what settings you have in the dashboard. Change that and you'll change what you hear.
...although you may not understand what on earth is going on.
[ Voor 52% gewijzigd door Stronkie op 13-11-2006 19:13 ]
NL is ook geen taal mogelijkheid in je dashboard, alleen de locatie, aan de hand daarvan speelt viva pinata in het nederlands af, je dashboard is nog gewoon engelsStronkie schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:09:
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4