Toon posts:

Persoonlijke ervaring met l204WT-SF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik denk dat ik de L204WT-SF ga kopen; heb de topics doorgelezen oa hier,

Maar heeft iemand dit scherm, zo ja wat vind je ervan?

Is dit scherm goed voor games and bijv voor films op je pc.

Werk nu nog met een oude 17inch scherm, geen tft. En overdag heb ik vaak moeite met donkere stukjes in een film/spel.

En is die 300cd/m voldoende?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey Xorpius,

Welkom op GoT. Ik denk eerlijk gezegd dat deze monitor niet zo overdadig veel gebruikt wordt hier op het forum. Ook kan je voor ervaringen beter kijken in de user survey of andere websites raadplegen.

Wat ook een idee is om in de TFT topics van Videoplanken & Beeldkanonnen te kijken, daar zit veel kennis en kunnen ze je goed helpen.

Hier wat reviews en commentaar, misschien kan je daar meepraten -->
http://www.kieskeurig.nl/...04375C12571D10049AA98.htm

Verder lijkt me die 300 candela prima voor deze tft, zolang de helderheid maar boven die van je kamer of ruimte uitkomt, hebben je ogen het vrij owke :) . Succes!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
Hey thanx voor deze info

Even nog iets over die 300 candela. Ik ben de afgelopen weken al bezig geweest om op Google & hier op het GoT forum te zoeken wat standaard is.

300cd/m is vrij standaard? Mijn probleem met mn 17inch crt scherm van nu is dat bij een film die veel in het donker afspeelt...ik rvij weinig kan zien en zowat letterlijk mn scherm in moet kruipen. Dat is hopenlijk wel opgelost met deze 300cd/m? Of hoe meer cd/m hoe meer geld het kost?

Want de 329 euro die deze LG kost is echt mn maximum die ik voor een nieuw scherm kan uitgeven.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Uhm eerlijk is eerlijk, maar een CRT zou toch ook wel prima boven een donkere kamer uit moeten komen :/ ... ik heb heel wat CRT's gehad; van zeer goedkope Relisys modellen tot de gepresen duurdere IIyama's, maar de helderheid was meestal toch wel prima!

Uhm en ja, een opbrengst van 300 candela is vrij standaard voor dat soort tft schermen :) .

Ik denk dat dit (ook aan de hand van de reviews die ik je gaf) een goed scherm is. Het blijft veel geld, maar je zit er dan ook iedere dag achter. Besparen op een scherm is nooit iets wat ik aanraad. Succes met de keuze :) .

De meeste mensen deugen!