Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ericsson T290i denkt dat er een koptelefoon is aangesloten

Pagina: 1
Acties:

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hallo allemaal,

mijn T290i heeft een probleem: er komt geen geluid meer uit tijdens het converseren. De persoon waarmee ik bel kan mij nog wel verstaan. Nu zie ik op het "bureaublad" een tekentje van een headset. De telefoon denkt volgens mij dat deze is aangesloten. Dit is echter niet het geval. Weet iemand een oplossing hiervoor? In het menu valt niets in te stellen. Terug gaan naar de fabrieksinstellingen hielp ook niet. Heeft iemand een suggestie? (contactjes schoonmaken hielp niet)

Bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door wcduck op 13-11-2006 14:12 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien dat het helpt om een dag je batterij eruit te laten zodat hij algemeen zijn energie verliest. Dit kan soms werken. Anders even langs een service point van SE gaan, misschien dat die er wat aan kunnen doen.

Succes :)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 17:34
op al mijn Sony Ericssons de t610 k700 en w810i kan ik profielen instellen onder de" settings"
waaronder normal, handsfree, in car.
Ik weet niet of het bij jou SE ook zo in te stellen is, maar kijk er is naar kan zijn dat die op een ander profiel staat of dat je normal profiel niet meer goed ingesteld is.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb dat ook een keer met mijn Orange C500 gehad. Wat toen hielp was de headset een paar keer aansluiten en weer eraf halen, op een gegeven moment werkte het contactje weer dat registreert of de headset is aangesloten.

• wcduck
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:31:
Ik heb dat ook een keer met mijn Orange C500 gehad. Wat toen hielp was de headset een paar keer aansluiten en weer eraf halen, op een gegeven moment werkte het contactje weer dat registreert of de headset is aangesloten.
Dat is een probleempje: ik heb namelijk geen headset. Ik zal even in mijn omgeving kijken of ik er een kan lenen.

• wcduck
  • Niet online
Heeft iemand anders nog een suggestie?

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 17:11
wcduck schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:55:
Heeft iemand anders nog een suggestie?
Al geprobeerd om de accu een dagje er uit te halen? Zoals DaannO dat al zei.
Lost vaak problemen op.

Opper-prutser

• wcduck
  • Niet online
FatalZero schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:51:
[...]

Al geprobeerd om de accu een dagje er uit te halen? Zoals DaannO dat al zei.
Lost vaak problemen op.
Dit heb ik geprobeerd ja. Dit hielp niet. Ik zie nog steeds het headset icoontje. Iemand nog suggesties? Het zou zonde zijn om dit mobieltje niet meer te kunnen gebruiken.

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 13:25
Vreemd probleem, een Portugese vriendin heeft het momenteel ook zonder dat ze een headset heeft. Vervelend, want ik heb er ook geen oplossing voor gevonden, de T290i heeft itt de T300 en opvolgers géén profielen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nog garantie? --> naar je leverncier terug gaan en garantie claimen (of een SESP)
Geen garantie meer --> Maak `m zelf open en reinig `m of ga naar een SESP

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1