Toon posts:

Installatie van games wordt afgebroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om scarface en Call of Juarez te installeren, maar beide eindigen met hetzelfde bericht; de installatie werd voortijdig onderbroken.Je systeem is niet aangepast.Klik op finish. (maar dan in het Engels) Ik heb al verschillende malen geprobeerd om te installeren, ook met de virusscanner uit.(AVG) Als ik filemon mee laat draaien tijdens het installatieproces, vind ik de fout: SAGE.dll.
Na wat gegoogled te hebben ontdekte ik dat dit een proces is dat bij W95 hoort, en ik heb XPsp2.
Andere games (flatout2 en BF2) heb ik zonder problemen geinstalleerd.Wie heeft nog tips voor mij?

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02
Compatibaliteitmodus op Windows 95 zetten ?

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weet je zeker dat je hardware 100% ok is :?
Doet me namelijk een klein beetje voorkomen als een bankje RAM dat wat kuren heeft :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:05:
Compatibaliteitmodus op Windows 95 zetten ?
Dat lijkt me een beetje overdreven, beide games zijn van dit jaar.

Het zou aan de installer kunnen liggen. Heb je al op de support forums van de publisher gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:11:
Weet je zeker dat je hardware 100% ok is :?
Doet me namelijk een klein beetje voorkomen als een bankje RAM dat wat kuren heeft :)
Hoe kan ik dat ontdekken?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:35:
[...]

Dat lijkt me een beetje overdreven, beide games zijn van dit jaar.

Het zou aan de installer kunnen liggen. Heb je al op de support forums van de publisher gekeken?
Ja, ik kan er niks op vinden, ook googlen levert mij niks op.
Ik heb zelf de indruk dat het iets met een service of proces is,of tgv een ontbrekend stukje software.
Hoe kom ik daar achter?
Pagina: 1