\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Verwijderd
Leer lezen.
Je zou het nog kunnen proberen met Powerpoint. Ook niet ideaal, maar het gaat wat relaxter om met figuren dan Word vind ik.
[ Voor 158% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 13:23 ]
Maar welk voorbeeld template gebruik jij van voor UML DaJaN? (met Visio dus)
En ik heb opzich wel Visio, maar dan moet ik via remote desktop werken, leek me niet ideaal.
[ Voor 33% gewijzigd door FireWire op 13-11-2006 13:25 ]
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Rational Rose (goed, maar niet gratis)
microTOOL objectiF (heb t geinstalleerd, maar nog nauwelijks mee gewerkt)
Maar anders zijn ArgoUML en Violet UML-editors die de moeite van het proberen waard zijn (ik heb ze beide weleens geprobeerd en ze werken wel goed).
Saved by the buoyancy of citrus
Rational Rose staat voorgeinstalleerd op de PC's bij mij op school, dus daarom ben ik deze gaan gebruiken.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Vind ik ook fijn werken, en is ook in windows-smaak verkrijgbaar (gratis!Bergen schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:06:
In 'Dia', onder Linux. Soms heb ik het idee dat het hier en daar wat tekort schiet, maar je kunt er prima mooie klassendiagrammen e.d. mee maken.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
http://www.visual-paradigm.com/
maar visio kan ook
btw in visio heb UML diagrammen
[ Voor 10% gewijzigd door rkrythe op 13-11-2006 14:51 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Community edition is gratis (en voldoet).
[ Voor 10% gewijzigd door koentje115 op 13-11-2006 15:19 ]
Als ik ze al maak, dan is het gewoon op papier.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Maar om het even wat minder opsommerig te maken, check anders [UML] UML Tools.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Net eens Violet en ArgoUml bekeken en dat ziet er toch best wel leuk uit. De volgende keer als ik een UML diagram moet tekenen een van die maar eens proberen
- Visual paradigm (gebruik ik momenteel om dat het mac+windows is, en gratis voor thuisgebruik)
- concept draw pro (399$, mac+win)
[ Voor 53% gewijzigd door bbr op 21-03-2007 17:09 ]
Listen to the voices in your head.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
* Creepy aait RIII
[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 21-03-2007 17:24 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()