Logitech rumblepad II force feedback probleem

Pagina: 1
Acties:

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-02 15:12
ok ik zit hier al een tijdje mee dus nu toch ff vragen.

Sinds enige tijd heb ik dus een Logitech rumblepad 2 wireless, hij werkt perfect alleen heb ik wat probleempjes met de force feedback.
Bij need for speed carbon, fifa06 en pro evolution 6 bijvoorbeeld heb ik niet of nauwelijks force feedback, wat heb ik al geprobeerd:
-ik heb de intensiteit al ingesteld op 150% (bij game controllers in mn configuratiescherm) en nu is het af en toe heel lichtjes, maar als je bijvoorbeeld tegen een muur rijdt nog helemaal niets...
-ook heb ik bij alle spellen ingame ingesteld dat ie force feedback moet gebruiken.
-het downloaden van de laatste driver software van de logitech site mocht ook niet baten
-opnieuw installeren van drivers was ook geen uitkomst.
-met het knopje op de controller gespeeld, hiermee kun je intensiteit instellen maar biedt telkens geen uitkomst
-de force feedback werkt wel, want met het test schermpje van de driver kun je alle knopjes bedienen, elk knopje heeft dan een apart geluidje en trilling.

ik hoop dat jullie me nog wat opties kunnen geven!

mvg Tom

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
Ik verplaats je topic even naar OH aangezien het hier een probleem betreft met hardware :)

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-02 18:55

Theo

moederbord

Hij is draadloos, is de accu soms aan het doodgaan of zijn de batterijen leeg??

Nu met WP, PV, EV en PC

• tomtommie
nop battarijen zijn net nieuw, dus dat lijkt me sterk..

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem en ben ook al een tijdje op zoek naar een oplossing voor PES 6 (en 5). Ik heb eigenlijk ook nog niet gevonden of er een aan/ uit stand voor FF in het spel zelf zit?

• tomtommie
zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben trouwens of mensen bij wie t wel gewoon werkt?
Pagina: 1