Ik heb afgelopen weekend weer een product survey aangemaakt. Ik heb ook wat naar m'n oude reviews gekeken en toen ik de Producten in betrouwbaarheids-enquete wou bekijken viel me op dat daar slechts 3 producten terug te vinden waren terwijl ik wel 6 reviews heb en minstens één exemplaar per review. Op die pagina staat:
Wanneer ik de URL voor de enquete aanpas met de ID van een product dat niet in de lijst verschijnt, dan kom ik op de juiste enquetepagina terecht, maar zelfs na updaten verschijnen ze niet weder in de lijst. Ook het aanpassen en updaten van een product survey leidt tot geen verandering.
Wat is er gaande?
Zulke mails heb ik in het verleden reeds ontvangen en naar mijn weten heb ik de enquetes steeds geupdate. Overigens doet bovenstaande tekst nergens uitschijnen dat niet geupdate artikels verdwijnen uit de lijst - ze worden gewoon rood of later buiten gebruik gezet. Maar mij dunkt dat je toch nog steeds in staat moet zijn om de enquetes te updaten.Producten waarvan de laatste update meer dan 5 maanden geleden plaatsvond zijn rood gekleurd. Exemplaren die langer dan 7 maanden niet zijn geupdate, zullen buiten gebruik gezet worden. Om de betrouwbaarheidsdatabase actueel te houden is het belangrijk om regelmatig de status van de exemplaren te actualiseren. Je ontvangt tijdig een herinnering per e-mail.
Wanneer ik de URL voor de enquete aanpas met de ID van een product dat niet in de lijst verschijnt, dan kom ik op de juiste enquetepagina terecht, maar zelfs na updaten verschijnen ze niet weder in de lijst. Ook het aanpassen en updaten van een product survey leidt tot geen verandering.
Wat is er gaande?