Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
Zitten er limiteringen aan dit programma? bijvoorbeeld de lengte van de opname? want daar liep ik bij mijn laatst geprobeerde programma tegenaan..
Ik zal hem iig proberen..! bedankt
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
Bij AutoIT kun je VB scripts laten automatiseren, geen macro's opnemen..
Hiermee bedoel ik dus bijvoorbeeld net als bij de installatie van HitmanPro, dat je muis ook automatisch hier en daar heen gaat en vervolgens handelingen uitvoert.. Dus dit was Niet wat ik zocht
Hiermee bedoel ik dus bijvoorbeeld net als bij de installatie van HitmanPro, dat je muis ook automatisch hier en daar heen gaat en vervolgens handelingen uitvoert.. Dus dit was Niet wat ik zocht
Vandaar ook de aanvulling ScITE4AutoIt... Daarmee kan je door naar Tools -> AU3Recorder te gaan netjes al je muisklikken en keystrokes automatiseren. Als ik me namelijk niet vergis is de installatie van HitmanPro met behulp van AutoIT in elkaar gezet 
In elk geval succes met de zoektocht mocht dit nog altijd niet zijn wat je zocht
In elk geval succes met de zoektocht mocht dit nog altijd niet zijn wat je zocht
die functie zie ik dus niet..
als ik ScITE4AutoIt open, heb ik een verkeerde versie of iets dergelijks?
Je moet niet de bijgeleverde versie van ScITE gebruiken, ik kreeg deze functie zelf ook pas beschikbaar toen ik de versie van deze site heb gedownload (SciTE4AutoIt3.exe van 9/12/2006).
Het is daarna wel aan te raden om de manual / tutorial van het programma een keer door te nemen, want het is zeker niets wat je 'even snel' beheerst.
Het is daarna wel aan te raden om de manual / tutorial van het programma een keer door te nemen, want het is zeker niets wat je 'even snel' beheerst.
En dan zeker je kat leren 4x per dag het betreffende knopje in te drukken zodat het geautomatiseerd wordt?
Ah ik heb em al helemaal door! Het was gewoon wat induidelijk, maar hij doet het nu
Bedankt Juggels!!!
@wimpie007: zit je wel in t goede topic?
Bedankt Juggels!!!
@wimpie007: zit je wel in t goede topic?
Pagina: 1