Voor een vriend van mij heb ik XP MCE geïnstalleerd. Hij gebruikt de machine als MCE in zijn café. In principe werkt alles netjes, op de remote na. Om de remote te kunnen gebruiken moet ik de updates draaien. En daar gaat het mis. Zodra ik de updates probeer te draaien krijg ik de melding dat deze updates niet geschikt zijn voor Windows XP!?! Daar snap ik dus echt helemaal niets van. OK, ik heb SP2 voor XP gedraaid, maar dat zou niets uit mogen maken. Thuis heb destijds autopatcher gebruikt en zo een full update naar SP2 gedraaid. Toen ging mijn pc ook niet klagen bij een MCE update. Het enige verschil hier is dat ik niet over internet beschik. Maar alle updates die ik toen zelf heb gebruikt (roll up 1, 2 en de oktober update), gebruik ik nu ook. Althans, een poging daartoe en daar is het bij gebleven. Het probleem is dat ik de pc niet mee kan nemen naar huis om zo alle updates automatisch binnen te laten halen. Het moet allemaal offline. Heeft iemand dit mee gemaakt en er misschien een oplossing voor? Op Microsoft heb ik zelf niets kunnen vinden en hier trouwens ook niet. Maar misschien dat 1 van jullie wel een idee heeft voor moi
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren