Heeft iemand enog idee hoe ik mijn spellen (in dit geval Scarface) moet instellen om alles zo snel mogelijk te maken op mijn GeForce kaart?
Ik heb bij Scarface de volgende opties:
- Anti Alias (uit - 4x)
- Special Effects (aan/uit)
- Draw Distance (drie standen)
- Anisotropic Filtering (uit - 16x)
- Trilinear Filtering (aan/uit)
Uiteraard heb ik meteen Anti Alias uit gedaan. Werkt altijd meteen, maar nog steeds loopt het niet erg soepel. Vooral in situaties met struiken en bladeren in combinatie met ondergaande zon etc...
Ik heb ook bij andere spellen vaak het probleem dat ik niet weet wat alle termen inhouden en ook niet weet welke ik nou aan of uit moet doen voor de beste prestaties (betreft snelheid). Uiteraard kan ik via het nVidea control panel ook nog van alles forceren enzo.
Mijn computertje:
Asus P5LD2-VM SE met Intel i945G chipset (onboard VGA uitgeschakeld in BIOS)
Intel Core2 Duo E6300 (1,83GHz)
1024MB DDR2 667MHz (2x512 dual channel)
Peak GeForce 7600GS 256MB PCI-E
Ik heb de nieuwste drivers van alles geinstalleerd.
Liefst laat ik de resolutie wel op 1024x768 aangezien dat de native resolutie is van mijn beamer.
Alle tips zijn welkom! Bedankt!
Ik heb bij Scarface de volgende opties:
- Anti Alias (uit - 4x)
- Special Effects (aan/uit)
- Draw Distance (drie standen)
- Anisotropic Filtering (uit - 16x)
- Trilinear Filtering (aan/uit)
Uiteraard heb ik meteen Anti Alias uit gedaan. Werkt altijd meteen, maar nog steeds loopt het niet erg soepel. Vooral in situaties met struiken en bladeren in combinatie met ondergaande zon etc...
Ik heb ook bij andere spellen vaak het probleem dat ik niet weet wat alle termen inhouden en ook niet weet welke ik nou aan of uit moet doen voor de beste prestaties (betreft snelheid). Uiteraard kan ik via het nVidea control panel ook nog van alles forceren enzo.
Mijn computertje:
Asus P5LD2-VM SE met Intel i945G chipset (onboard VGA uitgeschakeld in BIOS)
Intel Core2 Duo E6300 (1,83GHz)
1024MB DDR2 667MHz (2x512 dual channel)
Peak GeForce 7600GS 256MB PCI-E
Ik heb de nieuwste drivers van alles geinstalleerd.
Liefst laat ik de resolutie wel op 1024x768 aangezien dat de native resolutie is van mijn beamer.
Alle tips zijn welkom! Bedankt!