Toon posts:

Nieuwe game laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag weer een nieuwe game laptop, mijn oude laptop loopt niet al te best meer (acer aspire 1511LMI).
Ik zoek een laptop tussen de 1500-2000 euro. Dat lijkt me een redelijk budget aangezien mijn acer nu 2 jaar oud is, en me toen 999 euro gekost heeft.
Ik zoek dus een laptop die goed presteerd qua games. batterij duur is niet echt nodig aangezien het gaat om het feit dat ik het ding gemakkelijk kan meenemen naar LAN partie's en vrienden/familie, en daar is altijd stroom . Ik heb mij oog al op de Toshiba Satellite P100-232. deze presteerd heel goed, maar is mij qua prijs net even iets te duur.

Kan iemand een paar suggesties doen? Dank

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Persoonlijk vind ik dat laptops niet echt geschikt zijn voor gaming. Voor het budget wat jij hebt kan je al een aardige desktop in elkaar steken. Maar goed, ik neem aan dat je je redenen wel hebt voor een laptop ;)

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025

WoBaDijk

Aapje

Ik neem aan dat je een laptop wil omdat je ook een beetje mobiel wil zijn. Ben zelf op het moment ook een beetje aan het kijken naar laptops.
Op het moment vind ik Zepto en XXOD laptops er het intressants uit zien. Lopen hier een paar topics over ;)

Kwa specs zijn ze heel netjes voor hun prijs. :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

HellBringer18, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.