Toon posts:

Website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een domein, www.ks-online.nl , als je naar dit domein gaat zie je in de adressenbank mijn chello adres staan, http://members.chello.nl/r.slingerland30/ , hoe kan ik er voorzorgen dat er gewoon www.ks-online.nl staat? alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Kevin Slingerland

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Door op de ks-online-site een frame neer te zetten, of gebruik te maken van mod_rewrite.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

De .nl website forward je naar je chello adres; als je pagina die gehost wordt op het .nl domein aanpast, kan je dat natuurlijk beinvloeden ;) Heb je geen toegang tot die pagina, dan kan je er vrij weinig aan doen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat is helemaal afhankelijk van diegene waar je die dienst afneemt. Op dit moment is het een simpele doorverwijzing. Je kunt er een frameset van 1 frame van maken, maar dan moet de frameset wel bij je ks-online aanbieder staan. Bedenk echter wel dat dit je heel erg gaat beperken in je mogelijkheden aangezien je werkelijke site dan als '3rd party content' gezien wordt. Privacy restricties zorgen er voor dat je bijvoorbeeld geen (of erg lastig) cookies kunt zetten. Daarnaast is het voor je gebruikers erg lastig om je site aan hun favorieten toe te voegen en om naar een specifieke pagina te linken.

Tip: Trek net die paar euro's meer uit voor een fatsoenlijke hoster.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Die webshop ziet er trouwens (excuse my French) belabberd uit als je Javascript uit hebt staan.
Do NOT change this page. It is NOT visible to customers.
Daar zou ik ook misschien wat meer werk in steken. Weet waar je aan begint!

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Frames zijn uitgevonden in de vorige eeuw. Laat ze alsjeblieft daar. Erg irritant. Zeker voor webshops vind ik het echt een must dat je o.a. directe links naar producten via bijv. een IM naar anderen kunt sturen. Met frames wordt dat wel heel lastig. Dat heeft in dit geval ook invloed op de keuze van het gebruikte webwinkelsysteem!

Volledige webhosting, waarbij je fratsen als frames niet nodig hebt, heb je al vanaf een euro of 2 per maand. Wellicht wil je dan nog een euro of wat erbij leggen voor een snelle hoster, maar al met al zijn het echt peanutsbedragen.

En on a side note: "Consumenten diensten" ;)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
netvor schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:05:
Die webshop ziet er trouwens (excuse my French) belabberd uit als je Javascript uit hebt staan.

[...]

Daar zou ik ook misschien wat meer werk in steken. Weet waar je aan begint!
Bovendien geeft het linkerframe in Opera de source weer, ipv de geparste inhoud :?

• rvdven
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-11 13:35
Peedy schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:57:
[...]

Bovendien geeft het linkerframe in Opera de source weer, ipv de geparste inhoud :?
Ik gebruik Firefox 2 en datzelfde geldt voor mij bij de hardware pagina.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die source komt doordat het bestand text/plain als content-type heeft.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor jullie reacties, het is opgelost. Ik ga mijn website ook hosten bij dezelfde mensen waar ik mijn domein heb gekocht. Dus dan word alles gelijk op mijn domein opgeslagen
Pagina: 1