Toon posts:

Na installatie: beveilingsmodule kan niet worden geactiveerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft zojuist bij gameplaza een spel gekocht van anky van grunsven (het mysterie van de verdwenen paarden). Helaas krijg ik na het installeren een totaal onbekende foutmelding. bij de installatie verloopt alles zonder problemen. Bij het opstarten van het spel krijg ik echter de volgende melding:

Een bepaalde beveiligingsmodule kon niet worden geactiveerd. Het programma is onverwacht gestopt.

Heeft iemand deze melding eerder meegemaakt??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik mis hier te veel nuttige informatie om hier ook maar iets mee aan te kunnen vangen. Welk OS wordt er gebruikt i.c.m. welke hardware? Heb je zelf al gezocht naar een oplossing of patch?

Verwijderd

Topicstarter
Na een telefoontje met hun helpdesk blijkt het een error te zijn van hun beveiliginssysteem securom. Dit idee had ik zelf ook al en heb daarom voor installatie al mijn deamon tools etc uitgeschakeld.
Om te voorkomen dat er nog iets van daemontools op mijn pc staat heb ik zelfs alles in veillige modus geinstalleerd en gestart maar de eerder benoemde foutmelding blijft.

Doordat het een redelijk onbekend spel is kan ik helaas geen patch/verdere ondersteuning vinden op het internet. Ook securom loader v1.2 geeft geen verandering.

Mijn pc draait op Win xp sp2 en voldoet in ruime mate aan de systeemeisen van dit spelletje.