Hoi, ik heb een probleem met mijn pc, hij presteert ver onder de maat, ik weet zeker dat hij beter kan doen dan dit.
Specs:
ASRock 775-VSTA, BIOS 2.10
-CPU
-Geheugen
-XFX 7800GS
Gewoon, een lekker systeempje. Sinds kort dus een C2D
Nu de 'downside' van het hele verhaal. Mijn 3Dmark(05/06) scores. Deze zijn ver onder de maat! In 3Dmark05 krijgt mijn systeem 1385 marks, in 06 zijn dat er 1004. Daarnaast kan ik ook geen video afspelen, dan crasht mijn hele systeem (geen freeze, 100% CPU gebruik, als ik de videospeler nog kan afsluiten gaat hij daarna gewoon normaal door) en ik weet allebei niet hoe het komt. Hier al een opsomming van de dingen die ik heb gedaan, in chronologische volgorde.
Start from scratch - C: geformateerd, Windows XP Pro x64 herinstalleert.
Drivers - Bios/Videokaart/Geluidskaart drivers geupdate.
x64 software - ffdshow voor x64 voor video's af te spelen.
GoT Forum - Thread [Ervaringen] VSTA doorgelezen, maar vond alleen problemen qua instabiliteit, deze heb ik niet!
Om het nog wat lastiger te maken...
Bink video's spelen goed af, filmpjes in Homeworld2 ook (Divx gecodeerd). Divx filmpjes in windows crashen gewoon zoals boven beschreven.
Ik weet het nu echt niet meer, en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Specs:
ASRock 775-VSTA, BIOS 2.10
-CPU
-Geheugen
-XFX 7800GS
Gewoon, een lekker systeempje. Sinds kort dus een C2D
Nu de 'downside' van het hele verhaal. Mijn 3Dmark(05/06) scores. Deze zijn ver onder de maat! In 3Dmark05 krijgt mijn systeem 1385 marks, in 06 zijn dat er 1004. Daarnaast kan ik ook geen video afspelen, dan crasht mijn hele systeem (geen freeze, 100% CPU gebruik, als ik de videospeler nog kan afsluiten gaat hij daarna gewoon normaal door) en ik weet allebei niet hoe het komt. Hier al een opsomming van de dingen die ik heb gedaan, in chronologische volgorde.
Start from scratch - C: geformateerd, Windows XP Pro x64 herinstalleert.
Drivers - Bios/Videokaart/Geluidskaart drivers geupdate.
x64 software - ffdshow voor x64 voor video's af te spelen.
GoT Forum - Thread [Ervaringen] VSTA doorgelezen, maar vond alleen problemen qua instabiliteit, deze heb ik niet!
Om het nog wat lastiger te maken...
Bink video's spelen goed af, filmpjes in Homeworld2 ook (Divx gecodeerd). Divx filmpjes in windows crashen gewoon zoals boven beschreven.
Ik weet het nu echt niet meer, en hoop dat jullie mij kunnen helpen.