Toon posts:

Hoe overlcock je

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort krijg ik een evga 680i moederbord met een qx6700 proccessor met freezer 7 pro koeler.
Hoe overclock ik de proccesor en fsb, en moet je de fsb verhogen?

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 19:41
kijk hier eerst eens

Verwijderd

Sirreus? heb je dat niet even zelf nagezocht, onze grote vriend "Google" weet dat vast wel,

ik dacht dat het iets was met Bios?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens: Frequently Asked Questions T&C
Daar staat alles in wat je moet weten :)

Verwijderd

Kan via software zijn (bios of programmatjes wanneer je videokaart wilt overklokken) of via jumpers op je moederbord. Dit kan je nalezen in de user manual van je moederbord.

Maar even zoeken op GoT of google was geen overbodige luxe geweest ;).

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14
koopt zulke highend spul en heeft niet eens de basis onder de knie |:(

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:05

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

een freezer pro met een kentsfield....... _O- was je geld op? koop er ook even een high end cooler bij als een thermaltake big typhoon/tuniq tower 120/scythe ninja- infinnity.

vergis je niet maar 80gr load op een overclockte kentsfield is echt niet gek, ze worden namelijk behoooooooorlijk warm die dubbelloops conroe's :)

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit is niet de manier om een topic te starten hier op GoT. We verwachten hier dat je zelf wat meer inzet toont. De dingen die je vraagt zijn makkelijk zelf uit te zoeken.
Bovendien zouden dit soort vragen sowieso al niet hier in DOC thuis horen, hooguit in Tweaking & Cooling Algemeen

Dus wacht eerst maar eens af tot je die setup hebt, probeer dan maar eens het een en ander. Kom je er dan nog niet uit dan kun je een nieuw topic openen waarin je duidelijk laat zien wat je allemaal geprobeert hebt en wat je allemaal uitgezocht hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.