Ik heb een probleem met mijn extra HD, dit is een IDE schijf in een behuizing en deze zit aangesloten via firewire (had geen usb poorten meer) op mijn pc..
Hier draaide ik onder XP mijn muziek van af, en ook stonden en nog films op e.d.
Nu werkt dit ook allemaal tot op bepaalde hoogte prima onder Vista (RC@2), Totdat ik na circa 20 minuten opeens overslaande muziek heb (
)
Vervolgens ga ik onder Device Manager kijken en zie ik dit :

en als ik daar op dubbelklik komt het volgende tervoorschijn :

Als ik dan vervolgens in Disk Management ga kijken (onder Computer Management) ziet ik de hele HD er niet meer bij staan..

Als ik dan vervolgens de HD even uit/aan doe werkt hij gewoon weer..

Ik zat dus al aan een eventuele energybespaar stand te denken maar kon dit niet vinden onder Device Manager zoals dat wel bij de USB hubs zit

*plaatje na reboot hd gemaakt*
Dit is eigenlijk tot nu toe de enige reden om Vista niet echt te gebruiken, want ik ben gewoon verslaafd aan me muziek
Wie o wie kan me helpen..
Hier draaide ik onder XP mijn muziek van af, en ook stonden en nog films op e.d.
Nu werkt dit ook allemaal tot op bepaalde hoogte prima onder Vista (RC@2), Totdat ik na circa 20 minuten opeens overslaande muziek heb (
Vervolgens ga ik onder Device Manager kijken en zie ik dit :

en als ik daar op dubbelklik komt het volgende tervoorschijn :

Als ik dan vervolgens in Disk Management ga kijken (onder Computer Management) ziet ik de hele HD er niet meer bij staan..

Als ik dan vervolgens de HD even uit/aan doe werkt hij gewoon weer..

Ik zat dus al aan een eventuele energybespaar stand te denken maar kon dit niet vinden onder Device Manager zoals dat wel bij de USB hubs zit

*plaatje na reboot hd gemaakt*
Dit is eigenlijk tot nu toe de enige reden om Vista niet echt te gebruiken, want ik ben gewoon verslaafd aan me muziek
Wie o wie kan me helpen..