x1950xfx tv out probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07 19:56
ik wou net even mijn tv aansluiten op mijn nieuwe video kaart. de x1950. ik heb al verschillende dingen geprobeert maar ik krijg geen goed beeld op mijn tv.

de televisie laat wel wat beeld zien maar alleen in het midden de boven en onderkant zijn helemaal zwart ook lijkt het wel of er 2 beelden door elkaarheen zijn of dat het gewoon wat verschoven is. het is allemaal wat wazig. ik gebruik een composiet uitgang omdat ik geen svideo uitgang heb.

de tv heeft 2 composiet ingangen voor en achter. achterop krijg ik helemaal geen beeld en de voorkant geeft dit rare beeld. iemand mischien een idee hoe ik dit kan oplossen.

ik heb het grote tv out topic ook al doorgelezen maar zo niet tot een oplossing gekomen

maxkoe

[ Voor 6% gewijzigd door maxkoe op 12-11-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey maxkoe,

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd (behalve de twee verschillende aansluitingen)? Je hebt de TV-Out FAQ gelezen. Heb je ook andere / nieuwe drivers geprobeerd, of andere dan de standaard ATi drivers en daar in het Control Panel of CCC gekeken :) ?

Verder heb je ook echte TV-Out programma's die los van de videokaart drivers opereren, heb je hier al eens naar gekeken :) ?

Wat voor TV heb je?

Kortom we missen net wat teveel informatie en inzet in dit topic. Maar toch wens ik je veel succes :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07 19:56
hey Cassius

ik heb alleen ccc 6.9 en 6.10 geprobeerd en tvtool. dus voor de rest geen andere drivers.

tv is een LG en een SONY weet voor de rest geen merk maar zijn beide ongeveer 5 jaar oud. voor de rest heb ik geen idee wat ik allemaal met proberen want ja zoveel verstand heb ik er natuurlijk ook niet van. die tv programma's die ken ik niet zou je me dan wat voorbeelden kunnen geven

maxkoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Programma tips -->

+ TV-Tool (grote aanrader :) )
+ Uhm meer weet ik er zo snel niet, dacht dat er nog wel 1 of 2 waren

Ook een handige link voor je -->

http://www.digit-life.com/articles2/radeon-tv-out/

Succes :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
probeer eens dual view aan de praat te krijgen...
werkt bij mijn X1600 en X1950XTX goed. CCC6.4/CCC6.9