Toon posts:

Voeding stuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn nieuwe pc in elkaar gebouwd. Ik wil hem aanzetten, niks... Alles controleren, maar nergens een foutje. Opnieuw aansluiten, weer niks... Mobo stuk? voeding stuk?

Ik een nieuwe voeding lenen, aansluiten, aan doen, en alles werkt. Kennelijk is de voeding dus niet goed. Hier zit garantie op, lijkt het jullie verstandig om zo'n groen draadje aan een zwart draadje te koppelen, om de voeding op te starten, en te kijken of het misschien aan een ander contactje ligt, of zeggen jullie: Teruggaan naar de winkel, en laten ruilen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt natuurlijk altijd nog kijken of het ding aangaat als je een poweron forceert. Als hij echt stuk is dan kun je hem natuurlijk altijd RMA-en :)

Verwijderd

Topicstarter
En dat doe ik door de groene draad van de mobo stekker aan te sluiten op een zwarte draad van een andere stekker?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:34:
En dat doe ik door de groene draad van de mobo stekker aan te sluiten op een zwarte draad van een andere stekker?
Nee. Je kunt gewoon de groene draad in de ATX plug aansluiting met een zwarte draad in de ATX plug (dus gewoon die naast elkaar zitten).