Toon posts:

DVD branden vanaf data op computer

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd als een bestand op mijn computer staan. Ik wil deze op een dvd gebrand krijgen, op welke manier moet dit?
Het type wat ik wil branden is een videofragment hoe kan ik dit het beste doen.

Met vriendelijke groet,

Neal

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Zo werkt dat hier dus niet helaas. Je topic start geeft veel te weinig info, en je vraag is wel heel erg basic. Daarnaast heb je zelf blijkbaar nog geen eigen onderzoek verricht. Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Verder is het niet de bedoeling om een groet onder ieder bericht te zetten, zie ook: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Vertel ons eerst maar eens wat voor een "bestand" je op de computer hebt staan...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
sorry daarvoor, ik ben op dit gebied met computers niet erg ver.

Ik heb een film gedownload (mission impossble 3) met een torrent, ik heb hieronder nederlandse ondertiteling geplaatst met het programma vobsub. Nu is mijn vraag hoe ik dit bestand wat ik nu heb op een dvd kan branden, het type bestand is een videobestand.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, in dat geval gaat het topic dicht, want de policy is daar heel duidelijk over: geen hulp bij het verkrijgen van dergelijk materiaal, en ook niet als men vragen heeft mbt dergelijk materiaal.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.