Toon posts:

Tv via de schotel beeld opnemen op de KISS Dp558 200GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben sinds 2weken de trotse eigenaar van de KISS dp558 met 200GB wat me goed bevalt, nu heb ik tv via de schotel maar hoe kan ik dan een film of iets opnemen op mijn kiss.
Ik heb de KISS via de scart aangeslote op de decoder van mijn schotel, maar als ik overschakel naar de KISS en ik laat hem op kanalen zoeken dan vindt ie niks ook logisch, omdat ie op de decoder aangesloten heeft iemand een idee omdat op te lossen.

Verwijderd

Volgens mij (ik heb zelf een 558 met een decoder voor digitale tv) kan je gewoon bij het handmatig opnemen de bron selecteren en daar dan je scartingang selecteren. Uiteraard moet je dan wel je decoder op hetzelfde op te nemen kanaal laten staan en kan je niks anders van de satelliet bekijken. tenzij je weer 2 tuners hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar dan moet ik dus mijn tv aanlaten als ik iets wil opnemen? EN noig 1 vraagje ik wil mijn mp3's 80GB naar de hdd copy'en maar nu heb ik die mp3's gekopieerd maar ik zie niks op mijn hardeschijf staan van de Kiss.

Hij kopieert alleen de mappen en de submappen, de mp3's die in de subnmappen staan die neemt hij dus niet mee, hoe kan dat? Kan ik dat oplossen door nieuwe software erin te laden?